کد خبر: ۱۹۳۱۵۱
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

ره آورد آکادمی راه اندازی شد / مزایای حضور سهامداران در دوره‌ ها
با هدف تحلیل بازارهای مالی و شناسایی فرصت‌ها :

ره آورد آکادمی راه اندازی شد / مزایای حضور سهامداران در دوره‌ ها

به کمک ره‌آورد آکادمی از تحلیل انواع بازار مالی و شناسایی فرصت‌های ورود مناسب به هر بازار و خروج مناسب از آن سود کسب کنید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ره ‏آورد که پایگاه جامعی از اطلاعات و ابزارهای تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در بازارهای مالی است از زمستان ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته در بستر محصول جدید به نام ره‌آورد آکادمی کرد. مخاطبین این مباحث، طیف وسیعی از کاربرانِ مبتدی تا حرفه‌ای را در بر می‌گیرد.

پیش از این نیز ره‌آورد با ایجاد شبکه اجتماعی مبتنی بر تحلیل، ارائه مطالب آموزشی در قالب بلاگ، بولتن‏ ها و گزارش‌های تحلیلی و پوشش اطلاعات دارایی ‏های مختلف از جمله سهام، اوراق، صندوق ‏های سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال در جهت خدمات‌رسانی به کاربران گام‌ برداشته‌ بود.

ره‌آورد آکادمی مرجع آموزش بورس، سرمایه گذاری و معامله گری

دوره‌ های جامع آموزشی تحلیلگری و معامله‌گریِ حرفه‌ای به‌ واسطه منابع معتبر و استفاده از تجارب و تخصص جمعی از برترین اساتید و مدرسان ره‌آورد آکادمی برگزار می‌شود. با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌ شده توسط این آکادمی در زمینه تحقیق و توسعه بازارهای مالی و جهانی، سیستم آموزشی استاندارد بر اساس ایده‌های خلاقانه و نو در این مرکز بوجود آمد که در نوع خود منحصر‌ به‌ فرد است. روش‌های معرفی‌شده در دوره‌های جامع، توسط اعضای هیات علمی ره‌آورد دائماً توسعه داده می‌شوند.

ره‌آورد آکادمی با چه رسالتی راه اندازی شده است؟

گستردگی بازار سرمایه و ظرفیت بالای سودآوری این نیاز را در سرمایه‌گذاران ایجاد کرد که هر چه تخصصی‌تر به مبحث سرمایه‌گذاری نگاه کرده و دانش را برای خرید و فروش در این بازار ارتقاء دهند. از این رو، ره‌آورد آکادمی با رویکرد تربیت افراد متخصص و نخبه از میان علاقه‌مندان و ایجاد پویایی هر چه بیشتر در این بازار راه‌اندازی شد.

در ره‌آورد آکادمی چه دوره‌هایی برگزار می‌شود؟

ره‌آورد آکادمی تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال بخصوص تحلیل بازارهای مالی مختلف در سطوح مقدماتی و پیشرفته برگزار کرد.

برخی از این دوره‌ها عبارتند از آموزش تحلیل بنیادی از مقدماتی تا پیشرفته، آموزش تحلیل تکنیکال از صفر تا 100، آموزش اقتصاد کلان، آموزش روانشناسی معامله‌گری، آموزش ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن، آموزش تحلیل ریسک و بازده، آموزش رصد جریان نقدینگی و پول هوشمند هستند.

مزایای حضور در دوره‌های ره‌آورد آکادمی

اعطای گواهینامه معتبر: به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی ره‌آورد آکادمی، مدرک رسمی آکادمی ره‌آورد اعطا خواهد شد. این مدرک، مورد تأیید سازمان بورس بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

ایجاد فرصت‌های شغلی: معرفی فارغ‌التحصیلان برتر دوره‌های جامع به نهادهای مالی و شرکت‌های فعال در حوزه سرمایه‌گذاری از دیگر امکاناتی است که ره‌آورد آکادمی برای فارغ‌التحصیلان دوره‌ها در نظر گرفته‌ است.

امکان برقراری ارتباط با دیگر تحلیلگران: امکان ارتباط با دیگر اعضای آکادمی و عضویت در گروه‌های VIP تحلیلی پس از حضور در دوره‌ها از دیگر امکاناتی است که ره‌آورد آکادمی برای شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی فراهم می‌کند.

پشتیبانی و مانیتورینگ: اگر در دوره‌های ره‌آورد آکادمی شرکت کنید، می‌توانید از امکانات پشتیبانی قوی مجموعه حین برگزاری دوره و حتی پس از آن برخوردار شوید. همچنین امکان برقراری ارتباط با اساتید و رفع اشکالات احتمالی نیز برای شما فراهم خواهد شد.

بهره‌مندی از مدرسان خبره: از جمله نقاط قوت ره‌آورد آکادمی، گروه مدرسان حرفه‌ای و کاربلد این مجموعه است که هر یک، بخشی از مهارت‌های مورد نیاز برای تحلیل بازارهای مالی و فعالیت در این بازارها را به دانشجویان آموزش می‌دهند. 

آموزش در همه سطوح: ره‌آورد آکادمی محدودیتی در امر آموزش قائل نشده و افراد با هر میزان آشنایی با بورس و دیگر بازارهای مالی، امکان بهره‌مندی از این دوره‌ها را خواهند داشت. زیرا در این مجموعه امکان آموزش کلیه روش‌های تحلیلی بازار سرمایه به شرکت‌کنندگان در سطوح مختلف از تازه‌واردان تا معامله‌گران حرفه‌ای فعال در بازار سرمایه فراهم است.

در ره‏آورد آکادمی، مجموعه ‏ای از دوره ‏ها، همایش ‏ها، وبینارها و کارگاه ‏های آموزشی در خصوص مفاهیم سرمایه‌گذاری، خلق ثروت در بازارهای مالی مختلف به خصوص بازار بورس و ارزهای دیجیتال و تحلیل این بازارها برگزار می‏ شود. امروزه بیش از هزاران سرمایه‌گذار در حال استفاده از خدمات ره‌آورد آکادمی هستند و در محیطی پویا به تبادل تجربیات با دیگر دانشجویان می‌پردازند.

برای آموزش بورس و سایر بازارهای مالی و کسب تبحر در تشخیص نقاط ورود و خروج مناسب و تحلیل هر یک از این بازارها جهت کسب سود بیشتر و پیشگیری از زیان، می توانید به سایت ره‌آورد آکادمی به نشانی https://rahavard365.com/academy مراجعه کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ