کد خبر: ۱۹۳۱۵۶
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

پیش بینی دو روزه هواشناسی از وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوبی

پیش بینی دو روزه هواشناسی از وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوبی

سازمان هواشناسی از تداوم وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوبی و فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان و دو استان دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب فارس رگباری باران پیش‌بینی می‌شود که احتمال صاعقه، آب‌گرفتگی معابر و تاخیر در پروازها بر اثر این سامانه بارشی وجود دارد.

براساس این گزارش، امروز در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شرق کرمان، خراسان جنوبی، شرق سمنان، جنوب تهران، ایلام و غرب استان‌های خوزستان و لرستان وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه نیز برای شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی، سمنان، خوزستان، ایلام و جنوب کرمان  وزش باد شدید موقتی و خیزش و نفوذ گردوخاک پیش‌بینی شده است.

بر اثر وزش باد شدید موقتی طی امروز و فردا در مناطق مورد اشاره احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، سقوط اشیاء از ارتفاعات، خسارت به سازه‌ های موقت و شکستن درختان کهن‌سال، اختلال در ناوگان حمل و نقل و احتمال آسیب به تاسیسات حساس به گرد و غبار وجود دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ