کد خبر: ۱۹۳۱۶۳
۱۷:۵ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

بسته اینترنت رایگان ۴۰ گیگی برای مشمولان سه دهک اول فعال شد

بسته اینترنت رایگان ۴۰ گیگی برای مشمولان سه دهک اول فعال شد

معاون رگولاتوری از فعال‌سازی بسته اینترنت ۴۰ گیگابایتی سالانه برای مشمولان سه دهک اول یارانه بگیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید حقی از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر خبر داد و گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان به اقشار کم برخوردار، اطلاعات مشمولانی که در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا کد دستوری #۱۲۳۴*۴* ثبت‌نام کرده پس از صحت‌سنجی شماره‌ها از سوی وزارت تعاون از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شد.

وی افزود: کد ملی و شماره تلفن همراه برای ۹۴۴ هزار نفر از سرپرستان خانوارهای مشترک اپراتورهای مختلف اعلام شد و برای سیم کارت مشمولانی که قطعی سیم‌کارت به دلیل بدهی یا مسدودی نداشته‌ بسته اینترنت فعال و پیامک فعال‌سازی ارسال می شود.

حقی ادامه داد: این بسته شامل ۴۰ گیگابایت اینترنت سالانه است که ۳۰ گیگابایت برای استفاده از سایت‌های منتخب و ۱۰ گیگابایت برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شد. متقاضیانی که ثبت‌نام آنها موفقیت‌آمیز بوده و بسته اینترنتی فعال نشده با مراکز تماس اپراتور خود تماس گرفته و یا مراجعه به نشانی https://195.cra.ir درخواست را ثبت کرده تا رسیدگی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ