کد خبر: ۱۹۵۳۱۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۷/۲

کلاس‌های ۴ دانشگاه مجازی شد/ شروع فعالیت حضوری تمام مدارس از امروز
در هفته اول مهر:

کلاس‌های ۴ دانشگاه مجازی شد/ شروع فعالیت حضوری تمام مدارس از امروز

کلاس‌های چهار دانشگاه تهران، شهید بهشتی ، خواجه نصیر و گیلان در هفته اول مهر، مجازی اما فعالیت حضوری تمام مدارس از امروز شنبه آغاز می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق تصمیمات جدید مسئولان وزارت علوم و و چند دانشگاه معروف، کلاس‌های دانشگاه در هفته اول مهر آنلاین شد و معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر، مجازی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، دانشگاه شهید بهشتی هم اعلام کرد که به دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته جاری و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir) برگزار خواهد شد.

همچنین با تصمیم دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تمام کلاس‌ها به دلیل تعطیلات مکرر در هفته اول مهر ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

کلاس‌های دانشگاه گیلان نیز تا ۱۴ مهر آنلاین و خوابگاه‌های دانشگاه به دلیل مشکل ایجاد شده در تهیه و طبخ غذای دانشجویان تعطیل است.

در این میان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فعالیت حضوری  تمام مدارس از امروز شنبه آغاز می‌ شود و آموزش در هفته نخست مهر برقرار است‌. همچنین با توجه به تعطیلات هفته نخست مهر و همزمانی با ایام پایانی ماه صفر، ممکن است برخی خانواده‌ها به مسافرت رفته باشند. به همین دلیل مدیران مدارس مختارند اگر دانش‌آموزی به سفر رفته بود همکاری کرده و غیبت محسوب نکنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ