کد خبر: ۱۹۵۳۴۱
۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۷/۲

شرکت نیروگاهی به رای دیوان عدالت درباره شکایت از بانک مرکزی و... اعتراض کرد

شرکت نیروگاهی به رای دیوان عدالت درباره شکایت از بانک مرکزی و... اعتراض کرد

شرکت نیروگاهی به رای شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری بابت شکایت از بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، بانک صنعت و معدن، وزارت نیرو و شرکت های تابعه اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج از اعتراض به رای شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری بابت شکایت از بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، بانک صنعت و معدن، وزارت نیرو و شرکت های تابعه مبنی بر الزام به اجرای تصویب نامه سال 94 هیات وزیران خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، "بکهنوج" پیرو اطلاعیه 17 و 23 شهریور اعلام کرد: با توجه به رد شکایت مطروحه توسط شرکت در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری با موضوع الزام به اجرای تصویب نامه 12 خرداد سال 94 هیات وزیران و اعاده حقوق تضییع شده شاکی، بررسی حقوقی و قضایی جوانب مختلف رای صادره به منظور انجام اقدامات لازم بر مبنای ظرفیت های قانونی موجود و در راستای احقاق حقوق شرکت و سهامداران انجام پذیرفت.

متعاقبا شرکت بر مبنای ظرفیت های قانونی موجود در قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و وفق تشریفات و ضوابط قانونی دیوان نسبت به رای شعبه تجدید نظر اعتراض رسمی کرد و مراتب اعتراض رسمی به رای شعبه تجدید نظر توسط وکیل شرکت در دیوان عدالت اداری ثبت شد.

همچنین علاوه بر پیگیری حقوقی پیش گفته از مسیر دیوان عدالت اداری، پیگیری مستمر موضوع به منظور احقاق حق از سایر مسیرهای موجود از جمله از طریق وزارت نیرو همچون گذشته در حال انجام است. طرف دعوی بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، بانک صنعت و معدن، وزارت نیرو و شرکت های تابعه هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ