کد خبر: ۱۹۵۵۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۷/۱۲

برنامه زیرمجموعه سایپا برای سال جاری و آینده از تولید گیربکس تا خط مونتاژ
مدیرعامل شرکت مطرح کرد:

برنامه زیرمجموعه سایپا برای سال جاری و آینده از تولید گیربکس تا خط مونتاژ

مدیرعامل مگاموتور از برنامه ها برای ستال جاری و آینده از جمله افزایش ظرفیت تولید به ۲۵۰۰ دستگاه ، راه اندازی مدرن ترین خط مونتاژ خاورمیانه، تولید گیربکس اتوماتیک و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیومرث مبلغ ناصری درخصوص برنامه های آتی مگاموتور و نقش در گروه سایپا گفت: برای رساندن مگاموتور به جایگاه واقعی باید جوابگوی برنامه های رو به رشد و تعالی گروه سایپا بود. برای این مهم در گام اول ظرفیت های موجود مورد مطالعه و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفت تا به بهترین شکل از این ظرفیت ها بهره برد و بخشی از این مطالعات شامل بازسازی، نوسازی، افزایش ظرفیت خطوط تولید مگاموتور و شرکت های زیر مجموعه است.

وی افزود: برای سال آینده هدفی بزرگ و بی سابقه هدف گذاری شده که تولید روزانه 2500 دستگاه قوای محرکه است. برای دستیابی به این ظرفیت تولید باید تغییراتی در خطوط ماشین کاری، خطوط مونتاژ و زنجیره تامین صورت گیرد که در حال انجام مذاکره و اجرای پروژه های مورد نیاز است تا با افزایش بیشتر قطعات اصلی قوای محرکه 5c، دنده های گیربکس، تامین به موقع تمام قطعات و ... به این مهم رسید.

این مقام مسئول از ساخت خط مونتاژ جدید خبر و ادامه داد: یکی از نقاط کلیدی برای رسیدن به تولید آرمانی 2500 دستگاه در روز، راه اندازی خط مونتاژی است که بتواند به ظرفیت های مونتاژ موتور بیفزاید. قبل از پایان سال مجهزترین و مدرن ترین خط مونتاژ خاورمیانه با ظرفیت تولید 700 دستگاه در روز به صورت دو نوبته با کیفیت و استانداردهای روز دنیا راه اندازی می شود.

مبلغ ناصری عنوان کرد: در خط مونتاژ جدید، موتور EC5 تولید خواهد شد که موتوری با استانداردهای روز دنیا است و کیفیت قطعات و طراحی آن رضایت بیشتری برای مشتریان فراهم خواهد کرد. در اجرای این طرح استفاده از ظرفیت های بالقوه و راکد یکی از اهداف بوده تا میزان سرمایه گذاری دوباره و تکراری را به حداقل رسانده و به اجرای این پروژه سرعت بیشتری بخشید.

به گفته وی با اجرای این ظرفیت سازی و انجام پروژه های جدید، امکان تولید خودروهای جدید برای گروه سایپا دنبال می شود. زیرا با طراحی پلتفرم های جدید و قوای محرکه به روز که جوابگوی انتظار مشتریان و بازار باشد این بستر فراهم می شود تا طراحی در دست اجرای محصولات جدید زیرمجموعه های سایپا از قوای محرکه مگاموتور تامین شود.

مدیرعامل مگاموتور درباره پروژه های بهبود کیفیت محصولات توضیح داد: برنامه ریزی برای کاهش آلایندگی و سوخت موتورهای بهبود یافته هدف گذاری شده و موتور M15GSI ، موتورM24+  و موتور P90 از جمله محصولاتی است که زمانبندی لازم جهت تولید آنها انجام و در ماه های آتی به ترتیب به ثمر خواهند نشست و به عنوان محصولات جدید که شرایط بهبود یافته کیفی دو چندانی را دارند جایگزین تولیدات گذشته و جاری خواهند شد.

مبلغ ناصری تولید گیربکس اتوماتیک را از برنامه های سال آینده خواند و گفت: گیربکس های اتوماتیک به تناسب طراحی مدرن خودروهای جدید سایپا و انتظارات بازار در سبد تولید محصولات مگاموتور قرار خواهند گرفت و نیاز خودروسازان گروه را از گیربکس اتوماتیک تامین خواهیم کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ