کد خبر: ۱۹۶۸۷۵
۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۸/۲۱

فروش فوق‌ العاده محصول پرطرفدار ایران خودرو آغاز شد
با موعد تحویل حداکثر سه ماهه:

فروش فوق‌ العاده محصول پرطرفدار ایران خودرو آغاز شد

ایران‌ خودرو ، طرح فروش فوق‌ العاده پژو ۲۰۷ فرمان‌ برقی ویژه مادران را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه از امروز آغاز کرد که به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ایران‌ خودرو در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه پژو 207 در بورس کالا از امروز طرح فروش فوق‌العاده این محصول را با فرمان برقی و موعد تحویل حداکثر 3 ماهه برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها از 24 آبان ماه 1400 به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز فرصت خواهند داشت به مدت 3 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌ درخواست اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌توانند در طرح جاری ثبت‌نام کنند.

در صورت زیاد بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی چهارشنبه 25 آبان برگزار می‌شود. در غیر اینصورت به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد. به هر کد ملی فقط یک دستگاه تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات افراد به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود و در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد بر اساس ابلاغیه مجلس، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت 20 روز کاری مسترد می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ