کد خبر: ۱۹۷۴۸۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۹

پپش بینی تحلیلگر حرفه‌ای بازار رمزارز از تکرار روند نزولی چند سال پیش بیت کوین

پپش بینی تحلیلگر حرفه‌ای بازار رمزارز از تکرار روند نزولی چند سال پیش بیت کوین

تحلیلگر کریپتو اعلام کرد: انتظار می‌رود بازار رمزارز از سایر چرخه‌های بازار نزولی به ویژه داستان تسلیم شدن در سال ۲۰۱۸ تقلید کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کریپتو، بنجامین کوئن در تحلیلی جدید از وضعیت فعلی بازار رمز ارز اعلام کرد: انتظار تکرار داستان نزولی مشابه با سال ۲۰۱۸ که در آن بیت‌کوین قبل از تسلیم شدن شدید به پایین‌ترین قیمت‌ها برای رسیدن به کف ارزش، مجموعه‌ای از سطوح پایین‌تر را تجربه کرد، غیرمنطقی نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی درحال حاضر ۸۳۰.۰۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود و ۳۷.۹۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین قرار دارد.

بازار فعلی می‌تواند شاهد رویداد تسلیمی بالقوه برای نشان دادن کف قیمت دیگری نزدیک تعطیلات سال نوی میلادی بوده و بیت‌کوین نیز می‌تواند برای روند صعودی آماده باشد. چرخه‌های نزولی در بازار بیت‌کوین از نظر تاریخی به‌طور متوسط ‌یک سال طول کشیده و ممکن است بزودی به پایان برسد.

افراد باید مراقب عبور از درصد عرضه بیت‌کوین در سود و معیارهای میانگین متحرک یک ماهه بیت‌کوین باشند. زیرا این اتفاق می‌تواند مانند سایر بازارهای نزولی، پایین‌ترین سطح بازار را نشان دهد.

در حالی که این تلاقی هنوز محقق نشده تحلیلگران و فعالان بازار انتظار دارند قیمت بیت‌کوین حتی از قیمت پایین دو ساله حدود ۱۵.۶۰ هزار دلاری که هفته گذشته به آن رسیده بود نیز بیشتر کاهش یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ