کد خبر: ۱۹۷۵۳۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۱۰

معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی،
در روز رشد ۳.۱ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، "وبانک، اخابر"، سهم قندی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۳.۱ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، "وبانک ، اخابر" ، شرکت قندی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 3167 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 417 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.4 و 7.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سایپا، گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با تقاضای 383، 330 ، 258، 165 و 115 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد 2.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 10.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه خوزستان، بانک ایران زمین، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، مخابرات، سرمایه گذاری البرز، پتروشیمی بوعلی سینا، سیمان لار سبزوار، سرمایه گذاری پارس توشه، صبا نور، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، آرتاویل تایر، عمران و توسعه فارس، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و قند پیرانشهر، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، مخابرات، شرکت قندی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ