کد خبر: ۱۹۷۵۶۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۱۲

بهره برداری زیرمجموعه مادیران از خط تولید محصول جدید
با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه در سال صورت گرفت:

بهره برداری زیرمجموعه مادیران از خط تولید محصول جدید

خط تولید جارو برقی در شرکت زیرمجموعه صنایع مادیران با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار دستگاه در سال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع مادیران از بهره برداری خط تولید جارو برقی در زیرمجموعه با ظرفیت اسمی 300 هزار دستگاه در سال خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

بر این اساس، "مادیرا" اعلام کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت و زیر مجموعه ها و به منظور گسترش فعالیت ها در حوزه فروش، پوشش بهتر بازار و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان و حذف واسطه گری در جهت کسب عایدی مناسب برای سهامداران و امکان حضور فعال تر در حوزه صنایع لوازم خانگی، صنعت الکترونیک و خدمات پس از فروش در داخل و خارج و نیز در راستای تکمیل سبد محصولات لوازم خانگی، شرکت صنایع پلاستیک مادیران اقدام به تولید جاروبرقی کرد.

فرآیند ساخت طرح مزبور از سال 1400 آغاز شد که مدت اجرای آن 12 ماه بود و در 9 آذر به اتمام و به بهره برداری کامل رسید و محصول تولید شده در این طرح جارو برقی است.

ظرفیت اسمی طرح مزبور ، 300 هزار دستگاه و ظرفیت عملی آن برای سال مالی جاری معادل 15 هزار دستگاه با توجه به معرفی جدید این محصول به بازار و میزان سفارش مشتریان است. همچنین با توجه به تکمیل‌تر شدن سبد محصولات با راه اندازی طرح فوق، پیش بینی می شود حجم تولید و فروش محصولات در سال آینده افزایش یابد.

آثار مالی ناشی از تولید محصول مزبور به میزان سفارشات دریافتی از مشتریان بستگی دارد. در این خصوص مقدار تولید و فروش، نرخ فروش و ... محصولات تولید شده ناشی از طرح مزبور در صورت های مالی منتشر خواهد شد.

پروانه تولید خط تولید جاروبرقی فوق اخذ شده است. با راه اندازی طرح تولید جاروبرقی در شرکت زیرمجموعه ضمن تقویت توان تامین نیاز مشتریان از خروج ارز نیز جلوگیری خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ