کد خبر: ۱۹۷۶۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۱۵

وعده جدید محسن رضایی : نرخ مالیات سال آینده همان ۲۰ درصد خواهد بود
با اعلام روش افزایش درآمد:

وعده جدید محسن رضایی : نرخ مالیات سال آینده همان ۲۰ درصد خواهد بود

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده بیشتر نشده و همان ۲۰ درصد خواهد بود اما از طریق افزایش مودیان جدید و دریافت مالیات از دلار و طلا ، افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن رضایی با اشاره به اینکه کالابرگ الکترونیکی بعداز مرحله آزمایشی در سراسر ایران اجرا می‌ شود، گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده بیشتر نشده و همان ۲۰ درصد خواهد بود اما از طریق افزایش مودیان مالیاتی جدید و شناسایی فراری ها، درآمد مالیاتی رشد خواهد کرد. منظور از افزایش درآمد هم افزایش نرخ نیست.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی باید سند جامع عادلانه و نقشه راه مالیاتی شامل مواردی چون مسئولیت‌های اجتماعی، بستن راه‌های فرار مالیاتی، آیین‌نامه‌های قانونی و اصلاح قوانین و... را تهیه کند تا در ستاد اقتصادی دولت تصویب شود. با این سند تحولات در جریان، منظم و ادامه خواهد یافت و مردم با اعتماد، مالیات‌ها را داوطلبانه پرداخت خواهند کرد.

رضایی افزود: بخشی از نقدینگی و سرمایه که باید به سمت تولید برود به سمت دلار و طلا می‌رود که باید از طریق مالیات ستانی با این فساد مقابله کرد. همچنین دیگر هدف مالیات جلوگیری از تورم و تخریب محیط زیست و آلودگی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ