کد خبر: ۱۹۷۶۹۳
۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۹/۱۵

آسمان بارانی و برفی ۲۰ استان و دمای صفر و زیر صفر درجه ۱۳ مرکز
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمان بارانی و برفی ۲۰ استان و دمای صفر و زیر صفر درجه ۱۳ مرکز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز آسمان ۲۰ استان بارانی و برفی است و دمای ۱۳ مرکز استان هم به صفر و زیر صفر درجه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش ولی در غرب مازندران، گیلان، شرق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش‌ها ادامه دارد.

براساس این گزارش، آسمان استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهارمحال و بختیاری، فارس، نیمه غربی کرمان،‌ شمال هرمزگان و جزایر واقع در غرب خلیج فارس و تنگه هرمز هم با ادامه فعالیت سامانه بارشی ، ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید است.

همچنین در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قم ، اصفهان،‌ جنوب خراسان رضوی و شمال یزد، رگبار پراکنده همراه با وزش باد موقتی روی می‌دهد. بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف است.

فردا چهارشنبه در گیلان، شمال اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده و برای جزایر خلیج‌فارس، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان هم ابرناکی و در برخی ساعات بارش خفیف پیش بینی شده است.

شنبه آینده هم با تقویت سامانه بارشی، آسمان جنوب شرق، جزایر شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز، هرمزگان، شرق فارس، کرمان،‌ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، بارانی و همراه با کاهش 5 تا 7 درجه ایی دما است.

دمای ۱۳ مرکز استان اراک، اردبیل، ارومیه، بجنورد، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، کرج، گرگان، مشهد و همدان هم صفر و زیر صفر درجه و دمای تهران هم بین ۸ و ۳ درجه خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ