کد خبر: ۲۰۰۲۱۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

سایپا سه محصول درون شهری عرضه و معرفی کرد
طبق اعلام مدیرعامل:

سایپا سه محصول درون شهری عرضه و معرفی کرد

مدیرعامل سایپا از عرضه ساینا گازسوز و ون ۱۴ نفره برای استفاده در حوزه تاکسی شهری و پادرا پلاس لانگ برای حمل بار حجیم شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی تیموری در بازدید شهردار تهران از کارخانه سایپا گفت: استفاده از خودروهای حمل و نقل درون شهری وارداتی زیانده و تا سه برابر هزینه بیشتر دارد. لذا محصولات متنوع سواری برای استفاده در تاکسیرانی و تجاری برای حمل و نقل درون شهری و ون مسافری عرضه و معرفی شد.

وی افزود: ساینا گازسوز به عنوان اولین خودرو سواری گازسوز برای استفاده در حوزه تاکسی شهری عرضه شد. خودروی ون 14 نفره نیز معرفی شد که قیمت حمل مسافر را در سطح شهر بسیار کاهش می دهد. چراکه قیمت این محصول نسبت به مشابه خارجی یک سوم و دارای موتور گازسوز پر قدرت با پیمایش 380 کیلومتر در هر بار شارژ گاز است.

این مقام مسئول ادامه داد: خودرو پادرا پلاس لانگ محصول جدیدی است که برای حمل بار حجیم شهری مورد استفاده قرار می گیرد و با خودروهای 6 تن وارداتی برابری می کند. 90 درصد قطعات خودروهای وارداتی از خارج تامین می شود و در حوزه خدمات پس از فروش و تعمیرات وابستگی 100 درصدی به خارج دارد. در صورتی که پادرا پلاس لانگ محصول کاملا داخلی است و تا سه تن توان حمل بار حجیم را دارد و با سوخت پاک CNG آلایندگی کمتری نسبت به خودروهای مشابه با سوخت دیزل دارد.

تیموری عنوان کرد: برای خودروهای ویژه حمل و نقل عمومی به لحاظ کیفی بررسی گسترده ای در حوزه قطعات انجام می شود. چرا که قرار است در حمل ونقل عمومی عرضه شود و چندین برابر خودروی شخصی پیمایش دارد. پس کیفیت قطعات عملکردی مبنای اصلی، قرار خواهد گرفت. تمرکز در گروه سایپا بر روی کیفیت محصولات است. خودروهای تولیدی بدون ایراد یا با کمترین مشکل وارد بازار می شود و کنترل های متعددی صورت می پذیرد و نتیجه آن باعث شده مراجعه خودروهای تولیدی در دوره ضمانت 500 درصد به نمایندگی ها کاهش پیدا کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ