کد خبر: ۲۰۰۲۴۰
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

با عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام :

"اردستان" با ۱۰۰۰ تومان کشف قیمت شد / کاهش سهمیه و آمار خریداران

عرضه اولیه امروز ۱۵ درصد از سهام سیمان اردستان در بورس تهران انجام و هر سهم پانزدهمین شرکت جدید با ۱۰۰۰ تومان و کاهش سهمیه کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عرضه اولیه امروز 15 درصد از سهام سیمان اردستان با دامنه قیمت 818 تا 1000 تومانی در بورس تهران انجام و هر سهم این شرکت با نرخ 1000 تومانی کشف قیمت شد.

براساس این گزارش، عرضه "اردستان" شامل 170 میلیون و 250 هزار سهم و با تعیین سهمیه 200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما در پی تقاضای بیش از یک میلیون و 184 هزار نفری به هر نفر 158 سهم تعلق گرفت.

طبق بررسی های بورس پرس، سیمان اردستان خرداد سال 82 تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید. شرکت فرعی حمل و نقل سیمان ساز اردستان نیز در یکم بهمن سال 87 در اداره ثبت اسناد و املاک اردستان به ثبت رسید.

سرمایه شرکت با 310 نیروی انسانی در بدو تاسیس بالغ بر 4.3 میلیارد تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به 113.5 میلیارد تومان رسیده است و در حال حاضر شرکت هیچ برنامه ای جهت افزایش سرمایه در دستور کار ندارد.

شرکت نام آوران تجارت اردستان با 25.1 درصد، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با 11.3 درصد، البرز سلیمانی با 4.9 درصد، صندوق بازنشستگی کارکنان صنایع مس با 3.7 درصد، مهدی زندیه با 2.1 درصد، حسن میرباقری مهرآبادی و عباسعلی ایروانی هرکدام 2 درصد، محسن مستوفی با 1.7 درصد و .... در ترکیب سهامداری شرکت حضور دارند.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 14 شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد، تپسی، فولاد شاهرود، گلدیران، پخش رازی، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی ، سوژمیران و صنایع فروآلیاژ ایران عرضه اولیه شده و سیمان اردستان، پانزدهمین سهم جدید سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ