کد خبر: ۲۰۱۵۲۴
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۶

برنامه کوکا کولا برای ساخت گوشی هوشمند با طراحی ظاهری نوشابه

برنامه کوکا کولا برای ساخت گوشی هوشمند با طراحی ظاهری نوشابه

شرکت معروف کوکا کولا با همکاری برند سازنده گوشی‌های هوشمند، دستگاهی با طراحی ظاهری مخصوص روانه بازار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، شرکت معروف سازنده نوشابه کوکاکولا قصد دارد با همکاری یک برند سازنده گوشی‌های هوشمند، وارد این بازار شود. این شرکت برنامه‌ای برای تولید گوشی ندارد و فقط قصد دارد یکی از برندها دستگاهی با طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا روانه بازار کند.

براساس این گزارش، طی سال‌های گذشته برخی شرکت‌های غیرمرتبط با حوزه‌ی فناوری سعی کردند گوشی‌های هوشمندی با برندی که دارند عرضه کنند که ازجمله می‌توان به پپسی و KFC و همکاری پورشه و بی‌ ام‌ دبلیو با تولیدکنندگان گوشی نام برد.

شرکت صنایع غذایی آمریکایی کوکاکولا چندملیتی است که تمرکز اصلی آن بر تولید، بازاریابی و توزیع نوشیدنی‌های غیرالکلی معطوف است. کوکاکولا در سال 2013 در رتبه نخست از فهرست بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی و مواد غذایی جهان قرار گرفت.

تصویر فاش‌شده از گوشی کوکاکولا نشان می‌دهد طراحی آن از طرح های برند این شرکت بهره خواهد برد. این دستگاه در سه‌ ماهه‌ اول سال جاری در هند عرضه خواهد شد.

رنگ بدنه‌ گوشی کوکاکولا مثل رنگ‌بندی نوشابه‌های این شرکت، قرمز است و شاید همین ویژگی جلب توجه کند. انتظارات به صورتی است که در کنار طراحی متفاوت بدنه، پوسته خاصی برای رابط کاربری و جعبه و لوازم جانبی ویژه‌ای برای این نسخه در نظر گرفته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ