کد خبر: ۲۰۱۵۸۴
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۸

علت کاهش اندک قیمت سکه و طلا و احتمال ثبات قیمت‌ها تا ۲ روز آینده

علت کاهش اندک قیمت سکه و طلا و احتمال ثبات قیمت‌ها تا ۲ روز آینده

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام علت کاهش اندک قیمت سکه و طلا در روز جاری، پیش بینی ثبات قیمت‌ها تا ۲ روز آینده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه به تسنیم گفت: امروز قیمت جهانی طلا نسبت به هفته گذشته یک دلار کاهش یافت اما معاملات طلا و سکه با افزایش شروع شد ولی سیاست بانک مرکزی و کاهش قیمت ارز، منجر به نزول قیمت ها شد.

وی افزود: قیمت سکه قدیم با 300 هزار تومان کاهش نسبت به معاملات اولیه صبح از 24.6 به 22.8 میلیون تومان رسید. سکه طرح جدید هم با حدود 800 هزار تومان کاهش به 23.8 میلیون تومان افت کرد. نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی هه به ترتیب با 150، 50 و 100 هزار تومان کاهش به 14.15، 9.15 و 4.5 میلیون تومان رسیدند.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده با 250 هزار تومان کاهش نسبت به اول صبح، 8.96 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز با 50 هزار تومان کاهش به 2.07 میلیون تومان رسید.

کشتی‌آرای گفت: به نظر می‌رسد وضعیت قیمت‌ طلا و سکه در روزهای آتی باتوجه به ثبات قیمت ارز و کاهش قیمت دلار با ثبات همراه شود و افزایش قیمتی تا دو روز آینده در پیش نباشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ