کد خبر: ۲۰۱۷۱۳
۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

توضیح وزیران اقتصاد و نفت درباره بزرگترین معامله تاریخ بورس ، ناترازی گاز و....

توضیح وزیران اقتصاد و نفت درباره بزرگترین معامله تاریخ بورس ، ناترازی گاز و....

وزیران اقتصاد و نفت درباره بزرگترین معامله تاریخ بورس، حفظ ارزش پول ملی و سرمایه مردم و کنترل تورم، نا ترازی گاز و...به نمایندگان توضیح دادند.

گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهباز حسن پوربیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوالات نمایندگان کمیسیون اقتصادی از احسان خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی و عدم پرداخت وام‌های خرد، مطرح شد.

وی افزود: همچنین اقدامات وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و سرمایه مردم، بزرگترین معامله تاریخ بورس با واگذاری ۱۲ درصد سهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به ارزش 108 هزار میلیارد تومان و نحوه قیمت گذاری، راهکارهای کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم سازی زیر ساخت‌ها از سوی خاندوزی اعلام شد.

براساس این گزارش، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از توضیحات جواد اوجی وزیر نفت درباره عدم ساماندهی توزیع گاز خانوارها و خودروها، قانع شد و تا توضیحات به رأی نمایندگان گذاشته نشود.

اوجی هم گفت: سرمای سخت و کم سابقه مدیریت شده و عبور از این موج در جریان بوده و انتظار می رود بزودی مشکل ناترازی گاز برطرف شود تا درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی ایجاد شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ