کد خبر: ۲۰۲۲۱۴
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

عایدی ۱۰.۱ هزار میلیاردی ایران‌ خودرو از پیش‌ فروش ۱۰۰ هزار محصول

عایدی ۱۰.۱ هزار میلیاردی ایران‌ خودرو از پیش‌ فروش ۱۰۰ هزار محصول

پول‌های بلوکه شده برای قرعه‌کشی ۱۰۰ هزار محصول ایران خودرو معادل ارزش سهام این شرکت در بورس بود و ۱۰.۱ هزار میلیارد تومان نقدینگی به این خودروساز تزریق شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، در سی‌‌دومین پیش فروش محصولات ایران خودرو مجموعا 100 هزار خودرو به متقاضیان عرضه می‌شود که با توجه به لزوم واریز مبالغی به عنوان پیش‌پرداخت طرح، کل پول‌های بلوکه شده برای قرعه‌کشی اخیر تقریبا معادل ارزش سهام این شرکت در بورس بوده و 10.1 هزار میلیارد تومان نقدینگی به ایران‌ خودرو تزریق کرد.

بر اساس این گزارش، کل پول‌های بلوکه شده برای خرید از ایران خودرو 86 هزار میلیارد تومان بوده در حالی است که ارزش سهام ایران خودرو در بورس بالغ بر 88 هزار میلیارد تومان است.

برندگان قرعه‌کشی وانت آریسان دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی باید 114 و 104 میلیون تومان و برندگان قرعه‌کشی که متقاضی خرید پژو پارس بنزینی XU7P و رانا پلاس بودند باید 90 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت علی‌الحساب در حساب وکالتی پرداخت کنند.

تعداد کل ثبت‌نام کنندگان در این دوره 1.81 میلیون نفر بودند که 432 و 442 هزار نفر از این تعداد در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده و 940 هزار نفر هم در طرح عادی ثبت نام کردند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ