کد خبر: ۲۰۶۴۰
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۸/۲۵

تهران دارای منطقه آزاد تجاری می‌شود/معرفی دو منطقه ویژه اقتصادی در استان تهران
استاندار تهران:

تهران دارای منطقه آزاد تجاری می‌شود/معرفی دو منطقه ویژه اقتصادی در استان تهران

استاندار تهران با معرفی دو منطقه ویژه اقتصادی در استان تهران به سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج گفت: اولویت ما سرمایه‌گذاری در بازسازی و نوسازی صنایع، توسعه صنایع های‌تک و سرمایه‌گذاری در محیط زیست است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سید حسین هاشمی در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران، با بیان اینکه تهران به دلیل جمعیت 14 میلیون نفری پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور است، گفت: برای تسهیل در سرمایه‌گذاری دو منطقه ویژه اقتصادی در جنوب استان و در مجاورت فرودگاه امام خمینی (ره) و یک منقطه آزاد تجاری دیگر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این منطقه ویژه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌‌گیرد و استانداری تهران از سرمایه‌گذاری در این دو منطقه حمایت جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به محدودیت سرمایه‌گذاری جدید در شعاع 120 کیلومتری استان تهران، گفت: با توجه به این محدودیت، اولویت اول سرمایه‌گذاری در بازسازی و نوسازی صنایع، توسعه صنایع های‌تک (پیشرفته) و سرمایه‌گذاری در حوزه محیط زیست و کاهش آلودگی هوای استان تهران است.

هاشمی با بیان اینکه دولت در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران اقدامات موثری انجام داده است، گفت: شهرهای آلوده جهان با اعمال سایست‌هایی میزان آلودگی را کاهش دادند و دولت یازدهم در این راستا اقداماتی مناسبی انجام داد که هم‌اکنون اثرات مثبت آن را می‌بینیم. برای سرمایه‌گذاری در استان تهران هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه وجود دارد و همین مساله فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ