کد خبر: ۲۰۸۲۷۴
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

انتقاد نماینده مجلس از اختلال سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + پیشنهاد

انتقاد نماینده مجلس از اختلال سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + پیشنهاد

نماینده مجلس با اعلام پیشنهادی در مورد استفاده از چندین هزار میلیارد تومان سرمایه بلوکه شده ناشی از ثبت نام خودرو از اختلال سامانه یکپارچه تخصیص، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صدیف بدری با انتقاد از وضعیت آشفته بازار خودرو و کیفیت نامطلوب محصولات و نحوه فروش خودروسازان داخلی به خانه ملت، گفت: موضوع قیمت تمام شده خودورها به دلیل هزینه های ریالی و زیاد کارخانه ها به مسئله قابل تاملی تبدیل شده و باید قیمت فروش مناسب باشد.

وی ادامه داد: در جریان پیش فروش محصولات هم ابهاماتی در مورد دریافت سپرده از مردم و بلوکه شدن چندین هزار میلیارد تومانی سرمایه ها وجود دارد اما  فرصت بی نظیر برای افزایش کیفیت خودرو بوده و باید آثار مثبت این امر برای بانکها و خودروسازها مشخص و وزارت صنعت نظارت کند. همچنین باید روش دیگری پیش بینی شود. زیرا برخی خانواده ها مبلغ اولیه 100 میلیون تومانی ثبت نام را ندارند اما مصرف کننده واقعی هستند.

بدری افزود: متاسفانه وضعیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیز، مختل و این موضوع سبب گلایه برخی شهروندان شده و باید مسئولان مرتبط، موضوع را سریعا" بررسی و مشکلات را برطرف کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ