کد خبر: ۲۰۹۶۷
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۹/۱۵

رکود صنعت لوازم خانگی تشدید شد/ کارت خرید 10 میلیونی اجرا شود
درنامه تولیدکنندگان لوازم خانگی به وزیرصنعت:

رکود صنعت لوازم خانگی تشدید شد/ کارت خرید 10 میلیونی اجرا شود

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت اعلام کرد رکود حاکم بر بازار که ناشی از انتظار مردم برای کاهش قیمت ها در پساتحریم بود، اینبار دست به دست انتظار خریداران برای عملیاتی شدن کارت های اعتباری داد و تقاضا برای خرید را به فاجعه آمیزترین حد ممکن کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس محمدرضا دیانی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی خطاب به محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت نوشته شده است:

با سلام و احترام

ضمن تشکر از مساعدت حضرتعالی در گام به گام طراحی کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی، به استحضار می رساند علی رغم عزم جدی آن مقام محترم و سایر همکارانتان در وزارت صنعت معدن و تجارت مبنی بر اجرای پروژه خروج از رکود صنایع داخلی، متأسفانه اما و اگرهایی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، معضلی خارج از تصور را برای تولیدکنندگان پدید آورده است.

در واقع رکود حاکم بر بازار که ناشی از انتظار مردم برای کاهش قیمت ها در پساتحریم بود، اینبار دست به دست انتظار خریداران برای عملیاتی شدن کارت های اعتباری داد و تقاضا برای خرید را به فاجعه آمیزترین حد ممکن کاهش داد.

در این شرایط امکان تنفس و ادامه حیات برای تولیدکننده غیرممکن شده و شک نداشته باشید پاشنه آشیل دولت یازدهم که همانا اشتغال و خروج از رکود است اینبار با موج عظیم، سهمگین و زنجیره ای تعدیل نیروی انسانی در خطوط تولید کارخانه ها به خطرخواهد افتاد.

لذا از آن مقام محترم خواهشمند است پیش از آنکه شکست این طرح ملی مستمسکی شود، در دست بدخواهان دولت و بیش از این اعتماد افکار عمومی را نسبت به برنامه های دولت یازدهم از بین ببرد، دستور فرمایید دستگاه های متولی و مسئول اقدام عاجل انجام دهند.

پیشاپیش از حسن توجه و دستور مساعد جنابعالی سپاسگزاری می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ