کد خبر: ۲۰۹۸۶۸
۹:۷ - ۱۴۰۲/۳/۲

ساعت کاری ادارات پایتخت از ۱۵ خرداد تغییر می کند / ۶ صبح تا ۱۳

ساعت کاری ادارات پایتخت از ۱۵ خرداد تغییر می کند / ۶ صبح تا ۱۳

استاندار تهران با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری گفت: ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا فخاری در جلسه مدیریت مصرف برق که با حضور معاونین استاندار و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به لزوم مدیریت مصرف انرژی گفت: یکی از مشکلات عمده در حوزه انرژی به ویژه برق مصرف غیراستاندارد و فاقد بهره‌وری درست و صحیح بوده که در این زمینه باید اقدامات مؤثری پیگیری شود.

وی افزود: ۳۵ درصد از مصرف کنندگان در نقطه بحرانی بالاتر از الگوی مصرف قرار دارند و باید طرح مقابله با بحران تنظیم و مدل رفتاری برای مخاطبین ارائه و اطلاع رسانی صحیح انجام شود. باید آمار میزان مولدها و ژنراتورهای برق ارائه شود تا در مواقع مورد نیاز در شبکه و میزان برق مصرفی صنوف در دستورکار قرار گیرد و در این زمینه گروه اورژانس برق برای تذکر به مصرف کنندگان غیرمتعارف تشکیل شود.

فخاری با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد به ساعت ۶ صبح تا ۱۳، توضیح داد: لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری به دستگاه‌ها ابلاغ شود و به صورت مستمر نظارت انجام گیرد و فهرست ادارات پر مصرف ارائه شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ