کد خبر: ۲۱۰۰۵۰
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۳/۸

آسمان بارانی ۱۸ استان ایران از امروز تا پنج‌شنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمان بارانی ۱۸ استان ایران از امروز تا پنج‌شنبه

سازمان هواشناسی اعلام کرد: باران بهاری از امروز در ۶ استان آغاز و به تدریج در روزهای آینده به ۱۸ استان دیگر از جمله شمال می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: بارش‌های بهاره همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، ریزش تگرگ، رعد و برق و صاعقه از امروز در شمال هرمزگان، شرق و شمال فارس، جنوب غرب و دامنه و ارتفاعات مرکزی استان کرمان، شمال و غرب آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات مازندران شروع می شود.

بر اساس این گزارش این شرایط فردا در استان‌های هرمزگان، جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان کرمان، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، شمال غرب و جنوب استان اصفهان، قم، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران برقرار است.

چهارشنبه هم در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، شمال استان ایلام، قزوین، البرز، تهران، قم، ارتفاعات سمنان و شمال غرب اصفهان، بارش‌های بهاره و برخی پدیده‌های مرتبط با سیستم‌های همرفتی پدیدار می‌شوند.

پنجشنبه این سامانه در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، غرب گلستان، شمال سمنان، شمال شرق فارس، ارتفاعات و دامنه در مرکز و غرب و جنوب غرب کرمان، نیمه غربی یزد و ارتفاعات استانهای تهران، البرز، قزوین و شمال زنجان فعالیت می‌کند.

این سامانه ممکن است اثر مخاطره‌آمیز همچون احتمال آبگرفتگی معابر به شکل محدود، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌ها، صاعقه در برخی مناطق خیزش گرد و خاگ، کاهش دید و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی در پی داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ