کد خبر: ۲۱۰۱۵۱
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۳/۱۰

تذکر رئیسی به بانک های بورسی و دولتی درباره وام ۱۶۲ هزار میلیاردی به کارکنان

تذکر رئیسی به بانک های بورسی و دولتی درباره وام ۱۶۲ هزار میلیاردی به کارکنان

ریس شورای اطلاع‌رسانی اعلام کرد: رئیس جمهور در تذکری به بانک های بورسی و دولتی درباره تخصیص وام ۱۶۲ هزار میلیارد تومانی به کارکنان، خواهان پرداخت عادلانه تسهیلات شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در توییتر اعلام کرد: ابراهیم رییسی در جلسه دولت با اشاره به برخی اخبار مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها گفت که پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه بوده و نباید این احساس درجامعه ایجاد شود که هر کس در صورت نزدیکی به خزانه، زودتر و بیشتر از منابع بهره می برد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرد تا چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود داردکه برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.

طبق گزارش اخیر بانک مرکزی، پرداختی ۳۰ بانک دولتی و بورسی به کارکنان به بیش از ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان رسیده و بانک دولتی سپه با بیش از  ۳۰ هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان وام یک درصدی با بازپرداخت ۳۰ ساله در صدر این فهرست ایستاده و بانک ملی هم با ۲۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان در رده دوم جا خوش کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
برچسب ها
نظرات بینندگان
» مهدی | ساعت ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۳/۱۰
0
0
پاسخ
عدالت در جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ