کد خبر: ۲۱۰۲۰
۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۹/۱۸

افزایش سرمایه ۵۴۹ درصدی موجب صف خریدمیلیونی یک شرکت شد

افزایش سرمایه ۵۴۹ درصدی موجب صف خریدمیلیونی یک شرکت شد

اعلام برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۵۴۹ درصدی فولاد آلیاژی یزد موجب شد تا امروز سهام این شرکت فرابورسی با صف خرید چند میلیونی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد آلیاژی یزد درحالی با سرمایه 8.2 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد که طی سال جاری با بازدهی منفی سهام مواجه شده و در نیمه اول سال قادر به پوشش 161 ریال از پیش بینی سود 401 ریالی هر سهم شده است.

این شرکت تا دیروز به روند منفی قیمت سهام ادامه می داد اما با اعلام افزایش سرمایه 549 درصدی ، امروز با صف خرید بیش از 5 میلیون سهمی و رشد 5 درصدی قیمت همراه شد.

براساس این گزارش، مدیران "فولای" از برنامه افزایش سرمایه سنگین خبر داده که در صورت موافقت سازمان بورس ، سرمایه آن به 53.2 میلیارد تومان خواهد رسید.

در این میان 50 درصد از تامین 45 میلیارد تومانی از محل سود انباشته و 499 درصد دیگر از محل آورده نقدی و مطالبان سهامداران تامین خواهد شد تا صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (شرکت مفتول کاران یزد)، جلوگیری از خروج نقدینگی و سرمایه گذاری در طرح سودآور و شرکت زیرمجموعه، افزایش سود آوری فعالیت ، تامین مالی شرکت زیر مجموعه جهت افزایش توان مالی شرکت های گروه و افزایش سهم بازار ،استفاده از ظرفیت و فرصت های جدید اقتصادی و توسعه بازار فروش محصولات و خدمات شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ