کد خبر: ۲۱۰۲۲۵
۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۳/۱۶

بارش‌های رگباری باران در تهران، البرز و ۷ استان دیگر
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش‌های رگباری باران در تهران، البرز و ۷ استان دیگر

سازمان هواشناسی از رشد ابرها و تشدید ناپایداری محلی امروز در تهران، البرز، قزوین و ۶ استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: بارش‌ها همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی که در برخی نواحی ریزش تگرگ و در نقاط مستعد گرد و خاک را همراه دارد در ساعت عصر امروز در ۹ استان پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، امروز در تهران، البرز، قزوین، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی و دامنه و ارتفاعات در استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان و مرکز و غرب و جنوب غرب کرمان بارش رگباری باران رخ می دهد.

اثر مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیلها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.

فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ادامه خواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش باران با شدت کمتر نسبت به امروز در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، اصفهان، کرمان، ارتفاعات و دامنه نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، یزد، شمال فارس، نیمه شمالی سمنان، خراسان شمالی، مرکزی و همدان پیش بینی شد.
 
جمعه رگبار باران نقاطی از خراسان شمالی و رضوی، سمنان، ارتفاعات کرمان، اصفهان و یزد را در بر می‌گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ