کد خبر: ۲۱۰۲۹۹
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۳/۱۹

پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها را تا چند روز آینده پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امین حسین نقشینه با اشاره به افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، اعلام‌ کرد: امروز برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز در شرق تهران و سمنان، مناطقی در نیمه شرقی اصفهان، یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، گاهی رگبار رعد و برق وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی شد.

براساس این گزارش، امشب در شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ داده و بارش‌ها در خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی تشدید می‌شود. فردا در نقاطی از اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان، رشد ابر و رگبار پراکنده در ساعت‌های بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

همچنین با گذر امواج کم دامنه تر از لایه‌های میانی جو از نوار شمالی، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. فردا شدت بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل خواهد بود و تا یکشنبه این وضعیت تداوم خواهد داشت‌.

شنبه و یکشنبه در نوار شمالی روند افزایش نسبی دما آغاز می‌شود. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، مناطقی از سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در نقاطی از استان‌های البرز، تهران و سمنان ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان هم افزایش ابر و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

شنبه در نقاطی از آذربایجان شرقی و عربی زنجان دامنه‌های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده، طی سه روز آینده وزش باد در شرق شدید شده و سبب خیزش گرد و خاک می‌شود و امروز دریای خزر و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد شد.

تهران امروز با افزایش ابر گاهی بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید همراه می‌شود و احتمال رگبار و رعد و برق و گرد و خاک هم وجود دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ