کد خبر: ۲۱۰۳۰۳
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۳/۱۹

معرفی خدمات جدید و خاص کارگزاری بانک کشاورزی برای مشتریان

معرفی خدمات جدید و خاص کارگزاری بانک کشاورزی برای مشتریان

کارگزاری بانک کشاورزی که در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی حضور دارد، خدمات جدیدی ارایه کرده و برنامه های خاصی را طی یکی دو ماه آینده اجرا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در سالن 41 پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) حضور یافته و طی چهار روز، میزبان سهامداران، فعالان بازارسرمایه، مدیران و مسئولان بود و ضمن دعوت از مشتریان، اقدام به اجرای برنامه هایی مانند مسابقه 5 سئوالی و قرعه کشی تخصیص و صدور واحدهای صندوق سرمایه برای 25 نفر در هر روز کرد.

براساس این گزارش، اعتباردهی به مشتریان طبق دستورالعمل سازمان بورس و تخصیص جوایز به اعضا باشگاه کارگزاری بانک کشاورزی، طبق روال گذشته بر قرار بوده و از حدود دو ماه پیش خدمت جدیدی به مشتریان خاص و VIP ارایه شده است .

به این ترتیب که براساس آخرین وضعیت دارایی های مشتریان در چهارشنبه هر هفته، تحلیل بنیادی و تکنیکال شرکت های حاضر در سبد سهام مشتریان از شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین، خریداری و به طور رایگان ارسال می شود تا مشتریان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت، قادر به تصمیم گیری بهتری باشند.

همچنین قرار است طی یک ماه آینده استفاده همزمان و موازی از خدمات آنلاین دو شرکت رایان هم افزا و تدبیر ( با سهم 90 درصدی از خدمات آنلاین بازار سرمایه ) و با هدف کاهش ریسک ناشی از قطع سامانه های معاملاتی و افزایش حق انتخاب مشتریان در این کارگزاری راه اندازی شود.

علاوه بر این شرکت کارگزاری بانک کشاورزی از حدود دو ماه آینده، امکان پرداخت آنی وجوه مشتریان در همه ساعات و روزها و حتی ایام تعطیل را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ