کد خبر: ۲۱۰۳۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲۰

معرفی و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه فناوری

معرفی و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه فناوری "های تک" سوریه

همراه اول با حضور در نمایشگاه بین‌المللی فناوری سوریه ، آخرین دستاوردها و خدمات قابل ارائه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول در نهمین نمایشگاه بین المللی "های تک" سوریه با شعار Digital Future in Perspective حضور دارد که در سه بخش زندگی دیجیتال، راهکارهای تجاری و زیرساخت های شبکه و امنیت، دستاوردهای نوین را در معرض دید تجار و کسب و کارهای کشورهای مختلف قرار داده که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در دو روز ابتدایی نمایشگاه وزیر اتصالات سوریه و معاونین وی، سفیر ایران در سوریه و میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات ضمن حضور در نمایشگاه از غرفه همراه اول بازدید کردند. این نمایشگاه پنج روزه که از ۱۷ خرداد آغاز به کار کرده تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

نمایشگاه "های تک" سوریه جایگاه را به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح سوریه تثبیت کرده که می تواند فرصتی برای آشنایی با آخرین برنامه ها و فناوری های مورد استفاده در زمینه  ارتباطات و اقتصاد دیجیتال باشد.

نمایشگاه "های تک" سوریه، به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی حوزه IT و ICT این کشور، موقعیتی را فراهم کرده که شرکت های تخصصی در حوزه های مذکور در آن مشارکت کنند و مکانی است که بازدیدکنندگان اعم از متخصصان، تجار، مدیران و مسئولان ذی ربط و مشتاقان صنعت ICT برای تبادل تجارب، نمایش ایده های جدید و ایفای نقش موثر در گسترش و توسعه صنعت ICT و اقتصاد دیجیتال سوریه می شود با هم گفت و گو کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ