کد خبر: ۲۱۰۳۳۰
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۳/۲۰

یک شرکت تامین سرمایه در نوبت عرضه اولیه ۱۵ درصدی ایستاد / مشخصات کلی
با درج نماد در بازار دوم معاملات بورس:

یک شرکت تامین سرمایه در نوبت عرضه اولیه ۱۵ درصدی ایستاد / مشخصات کلی

شرکت تامین سرمایه کاردان با سرمایه ۹۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام بایستد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با موافقت هیات پذیرش، شرکت تامین سرمایه کاردان با پلاک ۶۰۹ در بخش فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام بایستد.

طبق بررسی های بورس پرس، "تکاردان" ۱۷ دی سال ۹۲ بصورت سهامی خاص و پس از ثبت نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران، ۲۴ دی سال ۹۲ به عنوان نهاد مالی در سازمان بورس به ثبت رسید.

موضوع فعالیت علاوه‌ بر پذیر نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار در عرضه های ثانویه که فعالیت اصلی شرکت بشمار می‌رود به واسطه اخذ مجوزهای مربوطه، خدمات سبدگردانی، مشاوره پذیرش اوراق بهادار، مشاور عرضه، مشاور سرمایه گذاری نیز به عنوان فعالیت های فرعی شناخته می شود.

سرمایه فعلی شرکت ۹۰۰ میلیارد تومان و بانک سامان و تجارت با ۳۲.۳ و ۳۱.۳ درصد، سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری سامان هرکدام با ۱۶.۷ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

درآمدهای عملیاتی شرکت در بازه زمانی سال ۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۱ با متوسط نرخ رشد ۸۵ درصدی به ۱.۷ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. شرکت فاقد تسهیلات مالی دریافتنی است و سود خالص نیز در این مدت با متوسط نرخ رشد ۶۳ درصدی از ۱۳۰.۲ میلیارد به ۱.۰۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ