کد خبر: ۲۱۱۵۲
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۹/۲۷

مدیرعامل
بورس پرس از رویدادی کم سابقه درمدیریت شرکتهای بورسی خبر می دهد:

مدیرعامل "وامید" دو روز بعد از انتصاب تغییر کرد/ علی عسکری مدیر جدید شد

مدیرعامل سرمایه گذاری امید در رویدادی کم سابقه و دو روز بعد از انتصاب تغییر کرد تا علی عسکری رئیس پیشین سازمان امور مالیاتی مدیرعامل جدید این هلدینگ چند رشته ایی و ۳ هزار میلیارد تومانی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بورس و و فعالان بازارسرمایه 48 ساله ایران شاهد رویدادهای کم سابقه بوده اند که در جدیدترین نوع وقایع کم سابقه مدیریتی ، مدیرعامل شرک بزرگ و معروف سرمایه گذاری امید دو روز بعد از انتصاب تغییر کرد.

براساس این گزارش، چهارشنبه دو هفته پیش بود که با حکم سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل سابق بانک سپه ( که هفته پیش با تصمیم هیات دولت رسما" رئیس سازمان امور مالیاتی شد) ، حمید ابدالی مدیرعامل سرمایه گذاری امید معرفی و جانشین عبدالرحیم همایون پور بعد از حدود 3.5 سال مدیریت شده بود.

ابدالی که دارای سوابق مدیریتی در شرکت هایی چون سرمایه گذاری شاهد، لیزینگ بانک تجارت ، صندوق رفاه کارکنان بانک سپه و رئیس هیات مدیره کانون شرکت های لیزینگ ایران است، دوشنبه پیش و بعد از اتمام تعطیلات و برگزاری جلسه تودیع و معارفه داخلی، وارد ساختمان شماره 18 درخیابان گاندی شد تا با برنامه هایی، سکاندار این شرکت 3 هزار میلیارد تومانی باشد اما در رویدادی کم سابقه و بعد از دو روز حضور، مجبور به ترک این سمت و ساختمان سرمایه گذاری امید شد.

چرا که با تصمیم مقامات مسئول عالی رتبه، علی عسکری رئیس قبلی سازمان امور مالیاتی به طور غیر منتنظره ایی به عنوان مدیرعامل جدید ، جانشین ابدالی شد. این تغییر و تحول دیروز پنچ شنبه قطعی و با امضاء هیات مدیره نهایی شده است.

به این ترتیب درحالی هنوز مدیرعامل جدید بانک سپه تعیین نشده که این تصمیم با هماهنگی مسئولان این بانک گرفته شده و باید منتظر معرفی مدیرعامل جدید این بانک بود.

این درحالی است که همایون پور مدیرعامل قبلی سرمایه گذاری امید ضمن ادامه حضور در هیات مدیره "وامید" ، عضو هیات مدیره سرمایه گذاری سپه و جانشین کریم قاری زاده شده است.

وی یکی از مدیران شناخته شده اما دور از رسانه ها است و با حدود 30 سابقه فعالیت که 20 سال مرتبط با بازار سرمایه است، دارای سوابقی در سازمان حسابرسی، قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری شاهد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری های سعدی ، سپه، بوعلی و سرمایه گذاری امید و معاون اقتصادی و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر است.

از مهمترین اقدامات همایون پور طی 3.5 سال مدیریت در سرمایه گذاری امید می توان به ایجاد شفافیت و ارایه صورت های مالی به صورت مقبول برای اولین بار، افزایش سرمایه 200 درصدی از هزار به 3 هزار میلیارد تومان "وامید"، پیگیری موضوع برگشت پروانه های بهره برداری شرکت های چادرملو و گل گهر و کاهش پلکانی حقوق انتفاع از 50 به 25 درصدی، پیگیری های موثر برای اخذ مجوز بهره برداری 25 ساله برای شرکت سنگ آهنی گهر زمین، آماده سازی شرکتهای تابعه برای عرضه سهام ، پیگیری تکمیل مخازن نفتی استراتژیک بندر گناوه تدر با ظرفیت 10 میلیون بشکه و کارخانه های تولید مخازن CNG آسیاناما با ظرفیت 300 هزار عددی و بکارگیری ابرازهای مالی جدید مانند اوراق بیع اختیار خرید سهام و اوراق سلف موازی اشاره کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسن نبیئ | ساعت ۲:۴ - ۱۳۹۵/۶/۳۰
0
0
پاسخ
باسلام
حسن نبیئ هستم ساکن خراسان جنوبی شهرستان بیرجند.مدت 7 سال سابقه کار درکویر تایر دارم و علیرغم میل باطنی مجبور به استعفا شدم هم اکنون 3 فرزند دارم و تقاضای برگشت به کار دارم خواهشمند م دراین مورد کمکم کنید که خیلی رنج میبرم اگر کمکم کنید ابرویم را خریده اید تو رو خدا کمکم کنید شایه تان بر سرخانواده تان مستدام باد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ