کد خبر: ۲۱۲۴۸۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۴/۲۹

راه‌اندازی اولین بیت‌کوین قابل معامله در بورس اروپا برای سبقت از آمریکا

راه‌اندازی اولین بیت‌کوین قابل معامله در بورس اروپا برای سبقت از آمریکا

اروپا برای اولین صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین آماده می‌شود و با این اقدام از آمریکا پیشی می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نقل از کریپتو، اروپا با راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) در آینده نزدیک و بر اساس قیمت بیت‌کوین اسپات و مدیریت دارایی یاکوبی در آستانه گامی بزرگ در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است.

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاران اروپایی خواهان بیت‌کوین تنها به محصولات قابل معامله در بورس ETP دسترسی داشتند که به صورت اوراق قابل معامله در بورس ETN یا کالاهای قابل معامله در بورس ETC بودند که این مورد بر خلاف قوانین اجرایی در آمریکا است.

دیوید کراسلند شریک شرکت حقوقی فراساحلی کری اولسن، گفت: یاکوبی محصول را در گرنزی به ثبت رساند و از وضعیت غیر اتحادیه اروپا به دلیل سرعت نظارتی در اخذ تاییدیه صندوق استفاده کرد. گرنزی به‌عنوان یک حوزه تخصصی مدیریت صندوق، بدون انعطاف‌پذیری ذاتی عضویت در اتحادیه اروپا، توانست به سرعت این راه‌اندازی را تطبیق داده و از آن حمایت کند.

برخلاف اوراق قابل معامله در بورس، معامله‌گران صندوق قابل معامله در بورس یاکوبی نمی‌توانند از اهرم یا قراردادهای مشتقه استفاده کنند و به این دلیل از چالش قابل توجه طرف مقابل در معاملات جلوگیری می‌شود.

مجموع فعلی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۱.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود و ۴۸.۲۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ