کد خبر: ۲۱۶۳۵۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۸/۱۶

برنامه های توسعه محور و فناورانه بیمه فرابورسی و دستور کار افزایش سرمایه
در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2023 اعلام شد:

برنامه های توسعه محور و فناورانه بیمه فرابورسی و دستور کار افزایش سرمایه

رئیس هیات مدیره و معاون مالی بیمه میهن از برنامه های توسعه محور و فناورانه در آینده نزدیک و دستور کار افزایش سرمایه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید کیانی معاون مالی و اقتصادی بیمه میهن در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2023 با بیان اینکه روند شرکت از سال 95 تا 1401 نزولی و در جهت افزایش زیان انباشته بود، گفت: با تغییر اعضای هیات مدیره و اصلاح ترکیب پرتفوی در اولویت قرار گرفت تا به زیان انباشته 900 میلیارد تومانی افزوده نشود. مرحله دوم ایجاد و ترسیم مسیر صحیح حرکت شرکت است.

وی افزود: مرحله دوم نیازمند توسعه همه جانبه بود و زیر ساخت ها ایجاد شد و تغییر مسیر و سرعت لازم اتفاق افتاد و در اربعین با خدمت رسانی به 4 میلیون زائر در بازه زمانی 20 روزه به آزمایش گذاشته و خروجی مطلوبی حاصل شد.

کیانی از دستور کار افزایش سرمایه با الزام بیمه مرکزی خبر داد و گفت: مسیر حرکت شرکت رو به جلو بوده و با آزمایش ساختار فناوری های اطلاعاتی این آمادگی وجود دارد در حوزه های ملی و دغدغه های مسئولان ورود شود.

همچنین مهدی محمودی آذر رئیس هیات مدیره بیمه میهن در این نشست، گفت: در آینده‌ای نزدیک به یکی از شرکت‌های دیجیتال و فناور محور تبدیل شده و به فعالیت‌های کم و محدود قانع نخواهیم شد.  از تجارب دیگر شرکت ها نیز در راستای بهینه سازی فعالیت ها استفاده می شود.

وی افزود: باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد تا کم تر دچار چالش شد. به رقبا دیگاه چالشی نداشته بلکه توانمندی ها را ارائه خواهیم کرد. بیمه میهن در آینده ای نزدیک به عنوان یک شرکت توانمند با رویکردهای فناورانه محصولات را به بازار عرضه خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ