کد خبر: ۲۱۷۳
۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۷/۶

جزئیات افزایش سرمایه هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی میدکو مشخص شد

جزئیات افزایش سرمایه هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی میدکو مشخص شد

جزئیات افزایش سرمایه هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه که پنج شنبه جار ی دو مجمع سالانه و فوق العاده برگزار می کند، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه بانماد "میدکو" ساعت 9 و 10صبح پنج شنبه 10 مهر مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده ای (به منظور گزارش پیشرفت پروژه ها و انتخاب اعضای هیئت مدیره) و مجمع فوق العاده (افزایش سرمایه 100 درصدی) برگزار خواهد کرد.

در این میان جزئیات افزایش سرمایه این شرکت حکایت از ان دارد که هزار و 680 میلیارد تومان مورد نیاز از طریق مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران تامین خواهد شد تا برای تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری و حفظ موقعیت در شرکت‌های سرمایه‌پذیر از طریق پشتیبیانی مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌‌ها و اجرای پروژه های عظیم تولید آهن و فولاد و مس بکار گرفته شود.

براساس این گزارش، هنوز یک یا چند مرحله ایی این افزایش سرمایه مشخص نشده اما در صورت یک مرحله ایی بودن و موافقت سهامداران، سرمایه اسمی این شرکت از 1680 به 3360 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت .

این دو مجمع  در سالن اجتماعات مرکز مطالعات و بهره وری نیروی انسانی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، شهرک والفجر، خیابان نهم، پلاک 6 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ