کد خبر: ۲۱۷۵۱
۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اولین شرکت اصل ۴۴ بازهم افزایش سرمایه می دهد
بعد از افزایش سرمایه ۲۴ درصدی سال گذشته:

اولین شرکت اصل ۴۴ بازهم افزایش سرمایه می دهد

ملی مس که اولین شرکت اصل ۴۴ بشمار می رود بعد از افزایش سرمایه ۲۴ درصدی آذر سال گذشته باز هم در تدارک افزایش سرمایه دیگری برآمده تا به شرکتی ۵ هزار میلیارد تومانی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ملی مس که 10 آذر سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 840 میلیارد تومانی (معادل 24 درصد) کرده ، در سال جاری هم برنامه افزایش سرمایه دیگری را دنبال می کند.

براساس این گزارش، هیات مدیره "فملی" بعد از تصویب این تصمیم در 22 شهریور، اظهار نظر حسابرس درباره گزارش توجیهی افزایش سرمایه بیش از 15 درصدی را به سازمان بورس ارسال کرده تا در صورت تایید، 660 میلیارد تومان به سرمایه اسمی فعلی و 4 هزار و 340 میلیارد تومانی اضافه کرده و به شرکتی 5 هزار میلیارد تومانی تبدیل شود.

این تامین مالی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران انجام خواهد شد

ملی مس با نماد معاملاتی "فملی" اولین شرکت مشمول اصل 44 است که بعد از کش و قوس های فراوان 15 بهمن 85 با کشف قیمت 360 تا 400 تومانی هر سهم وارد بورس شد. این شرکت تا قبل از حضور دیگر شرکت های دولتی و مشمول اصل 44 مانند فولاد مبارکه و مخابرات و... بزرگترین شرکت بورسی بشمار می رفت اما در پی حضور دیگر شرکت ها و افت قیمت سهام این شرکت و بروز حاشیه هایی ،کاهش قیمت های جهانی و ... این جایگاه را از دست داد و با بی اقبالی سهامداران مواجه شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ