کد خبر: ۲۳۴۳۹
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷

کتاب هایی که بیل گیتس در سال ۲۰۱۵ خواند

کتاب هایی که بیل گیتس در سال ۲۰۱۵ خواند

بیل گیتس ثروتمندترین فرد روی زمین و چهره معروف جهانی در عرصه فناوری اطلاعات، موضوع کتاب هایی که در سال میلادی گذشته خوانده را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیل گیتس، ثروتمندترین فرد دنیا و چهره معروف عرصه فناوری اطلاعات دنیا در نوشتاری کوتاه در سایت خود، موضوعات کتاب هایی که در سال 2015 به مطالعه آن پرداخته اعلام کرد و نوشت: وقتی به فهرست کتابهایی نگاه می کنم که در سال قبل خواندم، می بینم بخش زیادی از کتابهایی که خوانده ام در قالب موضوعاتی بوده که آنرا با عنوان "چطور کارها و امور پیش می رود ؟" می نامم یا شاید بهتر بگویم اینکه "چطور اشیاء کار می کنند؟"

این کتاب ها در زمره کتاب هایی هستند که اشیا و جهان فیزیکی و مادی را توضیح می دهد. مثل اینکه شیشه و فولاد چطور استفاده می شود یا اینکه مثلا چطور می توان از شر بیماری های کشنده خلاص شد؟

بخش زیاد دیگری از کتابهایی که خوانده ام در قالب موضوعات انسانی بود. کتابهایی که بینش های عمیق انسانی را مطرح می کند و به من هم بینش های عمیقی ارائه می دهد.کتاب هایی که نقاط ضعف و قوت ما را به ما می شناساند و از ظرفیت ها و توانمندی های متعدد بالقوه مان سخن می گوید. می بینم من در سال قبل کتاب هایی را هم که ما را ارزشمند و رضایتمند از زندگی می کند، خوانده ام.

راستش را بخواهید من به شخصه و از روی قصد، برنامه یا جدول خاصی را برای کشف و مطالعه این موضوعات تنظیم نکرده ام. کتاب ها بر حسب ضرورت و براساس پیش زمینه ها و علایق شخصی من، در قفسه کتابخانه ام جای گرفته اند. کتاب هایی که مطالعه شان و آموختن مفاهیم نو از میان سطرهایشان، برای دریافت بینش های نو، حیاتی و مهم بوده است. این کتابها درس هایی به من داده اند که قطع به یقین برای زندگی ام، ضروری و اساسی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ