کد خبر: ۲۳۵۱۰
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹

عرضه اولیه
یک مسئول ارشد و تصمیم گیر به بورس پرس خبر داد:

عرضه اولیه "بفجر" این هفته نیست/ زمان عرضه فعلا" نامعلوم

یک مقام مسئول ارشد و تصمیم گیر بورس اعلام کرد عرضه اولیه ۲۵۰ میلیون سهم پتروشیمی فجر قطعا" در هفته جاری نخواهد بود و به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی برخی فعالان بازار چهارشنبه جاری را زمان عرضه اولیه 10 درصد پتروشیمی فجر اعلام کرده اند که یک مقام مسئول ارشد و تصمیم گیر بورس درباره اینکه آیا چهارشنبه جاری عرضه اولیه پتروشیمی فجر انجام می شود یا خیر؟ به بورس پرس گفت: خیر.

وی ادامه داد: آنچه تا به امروز قطعی شده این است که عرضه اولیه این شرکت جدید در هفته جاری نخواهد بود. فعلا" هم زمانی برای این تصمیم گرفته نشده است. بنابراین باید منتظر روزهای آینده بود.

براساساس این گزارش، درحالی نامه سهامدار عمده پتروشیمی فجر یعنی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توسط شرکت بورس اعلام وصول شده که عرضه اولیه 250 میلیون سهم آن منوط به دو شرط اطمینان از کشش بازار در جذب این عرضه سنگین و تامین نقدینگی کمتر از 400 میلیارد تومانی و به هم ریختن نشدن کلیت بازار در روزهای قبل و بعد از عرضه و اطمینان از مختل نشدن سامانه معاملات با توجه به بروز مشکلاتی در روزهای پر رونق بازار شده است.

در این رابطه یک مقام مسئول هم بعدازظهر امروز به بورس پرس گفته بود: اگر اطلاعیه عرضه اولیه این شرکت امروز دوشنبه در بورس منتشر شود ، چهارشنبه جاری می توان شاهد کشف قیمت سهام این شرکت بود. در غیر این صورت واگذاری سهام به روزهای بعد موکول خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ