کد خبر: ۲۳۶۹۸
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷

شورای رقابت با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا مخالفت کرد
رئیس شورا خبر داد:

شورای رقابت با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا مخالفت کرد

رئیس شورای رقابت گفت: این شورا در جلسه دیروز، برای شفافیت، رقابتی شدن بازار و جلوگیری از انحصار با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا موافقت نکرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا شیوا به ارائه توضیحاتی در مورد جلسه روز گذشته شورای رقابت که به منظور بررسی عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا برگزار شده بود پرداخت و به تسنیم گفت: در این جلسه نمایندگان اتحادیه سراسری تأمین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی، انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی به همراه برخی از تولیدکنندگان و نمایندگان بورس کالا حاضر بودند و نظرات موافقان و مخالفان عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا مورد ارزیابی قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه در این جلسه گزارش تکمیلی مرکز ملی رقابت هم قرائت شد، افزود: نهایتاً شورای رقابت با بررسی نظرات موافقان و مخالفان با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا موافقت نکرد.

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه برای ارزیابی بیشتر عرضه محصولات پتروشیمی در خارج از بورس کالا یک کارگروه تشکیل شده است، تصریح کرد: این کارگروه که متشکل از تمام نمایندگان موافق و مخالف عرضه محصولات پترشیمی در بورس کالا است، سه ماه فرصت دارد ، تمام ابعاد این موضوع را بررسی و در نهایت راهکار مناسب  برای رضایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی را اتخاذ کند.

شیوا اضافه کرد: در حال حاضر شورای رقابت برای شفافیت بازار و جلوگیری در انحصار و رقابتی شدن بازار با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا موافقت نکرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ