کد خبر: ۲۳۷۱۵
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷

آغاز مذاکره برای ورود خودروهای آلمانی به بازار ایران در اسفند

آغاز مذاکره برای ورود خودروهای آلمانی به بازار ایران در اسفند

در دیدار رئیس اتاق تهران با شهردار مونیخ اعلام شد که در جریان سفر اسفند ماه وزیر اقتصاد ایران و هیئت اقتصادی همراه به آلمان، درخصوص ورود خوردو های آلمانی به بازار ایران مذاکره می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل تسنیم از آلمان، در جریان سفر هیات اقتصادی اتاق بازرگانی تهران به مونیخ، مسعود خوانساری رئیس اتاق، دیداری خصوصی با  اشمید، شهردار مونیخ برگزار کرد .

وی در این دیدار اظهار داشت: مردم ایران به ماشین های آلمانی علاقه دارند، چرا نباید BMW و آئودی در ایران حضور داشته باشند ؟

خوانساری افزود: وزیر اقتصاد کشورمان در 11 اسفند ماه سال جاری  به همراه یک هیات بانکی سفری به آلمان دارد و مذاکراتی نیز  در این خصوص صورت می گیرد.

این مقام مسئول بخش خصوصی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش همکاری های دوجانبه میان ایران و آلمان  تاکید کرد: در چند ماه گذشته 4 هیات بزرگ اقتصادی از آلمان به ایران آمده  و مذاکرات خوبی در تهران برای ارتقا سطح روابط صورت گرفته است.

وی افزود: امید می رود که با توجه به شناخت خوبی که بنگاه های ایران از آلمان دارند، حجم تجارت بین دو کشور را در کوتاه مدت افزایش دهیم.

خوانساری با اشاره به اینکه در برنامه کشور  ما پیش‌بینی شده که سالانه 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی جذب کنیم اظهار داشت: ایران به تازگی قراردادهای بزرگی در حوزه نفت و گاز با ایتالیا بسته و بیمه ساچه نیز پیشتیبان این قرارداد ها است. 

رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: امیدواریم با قراردادهای بسته شده و قراردادهایی که در راه است این رقم محقق شود.

شهردار مونیخ نیز در این جلسه به پیشینه طولانی روابط تهران و مونیخ اشاره کرد و گفت: مباحث مطرح شده از سوی شما در راستای گسترش روابط  مثبت دو کشور است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ