کد خبر: ۲۳۷۶۳
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

قول مقام مسئول
بورس پرس خبر می دهد:

قول مقام مسئول "لازما" عملی شد/ افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی در کدال

قول یک مقام مسئول در شرکت آزمایش درباره انتشار گزارش افزایش سرمایه عملی شد و این شرکت برنامه افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی را در کدال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی اعلام دیروز غلامرضا ابوترابی رئیس نظارت برانتشار و ثبت اوراق بهادار مبنی بر عدم ارایه درخواست افزایش سرمایه آزمایش تا ساعت 14:30 دقیقه دیروز به سازمان بورس، این موضوع توسط بورس پرس از یکی مدیران "لازما" پیگیری شد.

وی که خواست نامش فاش نشود، پیش از ظهر امروز گفته بود: مصوبه هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به احتمال 90 درصد امروز در کدال منتشر خواهد شد. هفته آینده هم گزارش حسابرس ارایه خواهد شد. تمام سعی ما این است که در صورت دریافت مجوز سازمان بورس، مجمع فوق العاده را در روزهای باقی مانده سال برگزار کنیم اما با توجه به سال مالی 31 شهریور آزمایش، این احتمال وجود دارد که فرصت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تا شهریور سال 95 وجود داشته باشد.

براساس این گزارش، قول این مقام مسئول ساعت 19:06 دقیقه عصر امروز عملی شد و آزمایش برنامه افزایش سرمایه سنگین 914 درصدی را در کدال منتشر کرد.

به این ترتیب مشخص شد هیات مدیره "لازما" مصوبه دیروز 27 بهمن را در مورد افزایش سرمایه از 21.7 به بیش از 220 میلیارد تومان اعلام و از ارسال گزارش توجیهی به حسابرس خبر داد.

این تامین مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و به منظور خروج از مشمولیت ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت و در صورت صدور مجوز سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده اعمال خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ