کد خبر: ۲۳۸۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۳

زامیاد همه را مات کرد/ رشد بی سابقه ۹۲۵۰ درصدی سود/ در انتظار توضیح دلایل
با اعلام شبانه اولین پیش بینی برای ۹۵ و نسبت به آخرین سود:

زامیاد همه را مات کرد/ رشد بی سابقه ۹۲۵۰ درصدی سود/ در انتظار توضیح دلایل

زامیاد اولین پیش بینی سود سال آینده را با جهش شگفت انگیز و بی سابقه ۹ هزار و ۲۵۰ درصدی نسبت به آخرین سود اعلامی همراه و همه را مات کرد و در انتظار دلایل این رویداد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سهم شرکت زامیاد طی سه ماه اخیر با افزایش 125 درصدی قیمت، از حدود 100 به 225 تومان رسیده و به دلیل افزایش سرمایه 133 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به یکی از سهام مورد توجه فعالان تبدیل شده است.

براساس این گزارش، این شرکت در شرایطی دیروز با صف فروش بیش از 12.8 میلیون سهمی و کاهش قیمت موجب ناامیدی برخی شده بود که با انتشار شبانه اولین پیش بینی سود هر سهم سال آینده ، همه را مات کرد.

"خزامیا" در حالی امروز به احتمال قوی با توقف نماد مواجه خواهد شد که ساعت 22:20 دقیقه دیشب، اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی اسفند 95 را (حسابرسی نشده) در کدال منتشر کرد.

طبق این اطلاعات، در برابر سود 2 ریالی این شرکت 240 میلیارد تومانی برای سال مالی جاری، سود هرسهم سال آینده 187 ریال پیش بینی شده که نشان از جهش شگفت انگیز و بی سابقه 9 هزار و 250 درصدی نسبت به آخرین سود اعلامی دارد. اتفاقی که کمتر سهامداری مشابه آن را تجربه کرده است.

با این اوصاف باید منتظر توضیحات رسمی مدیران این شرکت بورسی در روزهای آینده بود.

 

 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ