کد خبر: ۲۳۸۳۹
۱:۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۳

مجوز افزایش سرمایه سنگین و ۵۴۹ درصدی یک شرکت در دو مرحله صادر شد
توسط سازمان بورس:

مجوز افزایش سرمایه سنگین و ۵۴۹ درصدی یک شرکت در دو مرحله صادر شد

مجوز افزایش سرمایه سنگین و ۵۴۹ درصدی فولاد آلیاژی یزد توسط سازمان بورس صادر و این شرکت فرابورسی آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد آلیاژی یزد که با سرمایه 8.2 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد طی دو ماه اخیر با رشد 62 درصدی قیمت سهام از 220 به 357 تومان رسیده و به دلیل برنامه افزایش سرمایه سنگین، مورد توجه گروهی از فعالان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، مدیران "فولای" 23 دی ماه از برنامه افزایش سرمایه 549 درصدی خبر داده بودند و سازمان بورس هم مجوز این تامین مالی را دو مرحله صادر کرد تا این شرکت  آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود.

به این ترتیب در مرحله اول سرمایه این شرکت از دو محل آورده نقدی و مطالبان سهامداران 4.1 میلیارد تومانی و سود انباشته 1.1 میلیارد تومانی به 13.4 میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مجمع فوق العاده  می تواند افزایش سرمایه از 13.4 به 53.2 میلیارد تومان را دو محل آورده نقدی و مطالبان سهامداران و سود انباشته به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان بورس عملی شود.

هدف از این افزایش سرمایه مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (شرکت مفتول کاران یزد)، جلوگیری از خروج نقدینگی و سرمایه گذاری در طرح سودآور و شرکت زیرمجموعه، افزایش سود آوری فعالیت ، تامین مالی شرکت زیر مجموعه جهت افزایش توان مالی شرکت های گروه و افزایش سهم بازار ،استفاده از ظرفیت و فرصت های جدید اقتصادی و توسعه بازار فروش محصولات و خدمات است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حشمت الله عرب | ساعت ۲۳:۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۷
0
0
پاسخ
سلام.نظر شما در مورد فارکی چیست؟لطفا راهنمایی فرمایید.

ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ