کد خبر: ۲۳۸۴۴
۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۳

در پی ارایه اطلاعات جدید و قبل از شروع معاملات امروز:

"خساپا و خزامیا" متوقف شدند/ حذف سود سایپا / توقف دو شگفتی ساز دیگر

با اعلام اطلاعات جدید دو شرکت سایپا و زامیاد که با سودهای کم سابقه ایی همراه بود،نماد این دو قبل از شروع معاملات بسته شد و یک مسئول از احتمال حذف سود سایپا خبر داد. نماد دو شگفتی ساز دیگر 914 و 903 درصدی هم بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی عصر دیروز و دیشب دو شرکت سایپا اطلاعات جدید را با سودهای کم سابقه ایی ارایه کردند، نماد این دو شرکت قبل از شروع معاملات بسته شدند تا مدیران توضیحاتی دهند.

در رابطه با سایپا که با انتشار اصلاحیه عملکرد 9 ماهه ، زیان  175 ریالی را به سود 462 ریالی هر سهم تغییر داده ، یک مقام مسئول به بورس پرس گفت: با توجه به اینکه سود سایپا ناشی از معاملات درون گروهی بوده و شناسایی شده، این سود در گزارش تلفیقی حذف می شود.

براساس این گزارش، نماد زامیاد نیز به دلیل جهش بی سابقه ۹ هزار و ۲۵۰ درصدی اولین سود سال مالی آینده نسبت به آخرین رقم اعلامی ( از 2 به 187 ریال ) بسته شد و باید دید مدیران سایپا و زامیاد چه توضیحاتی خواهند داد.

علاوه بر این دو شرکت، نماد دو شرکت قند قزوین و مرودشت نیز به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.

قند قزوین سود هر سهم سال مالی اسفند 95 را با 914 درصد افزایش نسبت به سود سال جاری، 142 ریال در نظر گرفته و قند مرودشت هم که در عملکرد 6 ماهه منتهی به 30 دی ، 28 ریال سود محقق کرده، سود هر سهم سال مالی 31 تیر آینده را با حدود 172 درصد افزایش ، از 103 به 281 ریال پیش بینی کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ