کد خبر: ۲۳۹۱۵
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۵

بلوک۱.۱۶درصدی
بورس پرس خبر می دهد:

بلوک۱.۱۶درصدی"پترول" به فروش رسید و قیمت سهم 5 درصد رشد کرد + نام خریدار

امروز بلوک ۱.۱۶ درصدی سهام "پترول" عرضه و به همان قیمت پایه توسط یک سهامدار حقوقی خریداری شد. این رویداد با رشد 5 درصدی قیمت سهام این شرکت ۲ هزار میلیارد تومانی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام ، سرمایه گذاری ایران در فرابورس اقدام به عرضه 1.16 درصد از سهام گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان معروف به "پترول" کرد و با فروش این بلوک برای همیشه ترکیب سهامداری آن خارج شد.

این بلوک شامل 232 میلیون سهم بود که به صورت نقد و به همان قیمت پایه 170 تومانی هر سهم و به ارزش 39.4 میلیارد تومان توسط کارگزاری حافظ به فروش رسید. با این رویداد قیمت هر سهم آن در تابلوی فرابورس با حدود 5 درصد رشد به 1737 ریال رسید .

پیگیری های بورس پرس نشان می دهد این بلوک از سوی کارگزاری خبرگان سهام و برای گروه توسعه مالی مهرآیندگان و مدبران اقتصاد خریداری شده است.

اولین عرضه بلوک مدیریتی "پترول" هم مربوط به 25 شهریور با 27 درصد سهام بود که طی آن بیش از 5.5 میلیارد سهم به قیمت پایه هر سهم 180 تومان و به ارزش 999 میلیارد تومان توسط کنسرسیومی با بیش از 10 عضو و به رهبری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس خریداری شد.

هلدینگ پتروشیمی فارس با 65 درصد ، سهامدار اصلی پترول بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ