کد خبر: ۲۳۹۳۴
۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۸

زامیاد مات کننده زمان افزایش سرمایه را تعیین کرد/ بدون مجوز سازمان بورس
برای ۱۳۳ درصد و از محل تجدید ارزیابی:

زامیاد مات کننده زمان افزایش سرمایه را تعیین کرد/ بدون مجوز سازمان بورس

زامیاد که با رشد بی سابقه ۹۲۵۰ درصدی سود، همه را مات کرده و متوقف است، زمان افزایش سرمایه ۱۳۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی را تعیین کرد اما هنوز مجوز سازمان بورس صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت زامیاد درحالی هفته گذشته اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی اسفند 95 را با جهش شگفت انگیز و بی سابقه 9 هزار و 250 درصدی نسبت به آخرین سود اعلامی ( از 2 به 187 ریال ) اعلام و همه را مات کرد که زمان افزایش سرمایه 133 درصدی را اعلام کرد.

این درحالی است که "خزامیا" 17 بهمن برنامه افزایش سرمایه 133 درصدی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام و 21 بهمن گزارش تایید شده حسابرس را به سازمان بورس ارسال کرده اما هنوز مجوزی صادر نشده است. از سوی دیگر سایپا وعده داده بود 5 اسفند مجمع فوق العاده این موضوع را برگزار خواهد کرد که عملی نشد.

به هر حال، این شرکت اعلام کرده ساعت9 صبح چهارشنبه 19 اسفند، مجمع فوق العاده ایی را در مجتمع پردیس کیان واقع در بزرگراه نواب بعد از پل حق شناس برگزار خواهد کرد.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان بورس تا قبل از این زمان اعلامی ، مجوز مربوطه را صادر خواهد کرد یا اینکه مجمع لغو خواهد شد؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ