کد خبر: ۲۳۹۹۰
۰:۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰

عرضه بلوکی ۳ شرکت بورسی توسط یک بانک و واگذاری ۱۶ درصدی موتوژن
۱۹ و ۲۴ اسفند در بورس انجام می شود:

عرضه بلوکی ۳ شرکت بورسی توسط یک بانک و واگذاری ۱۶ درصدی موتوژن

بانک اقتصاد نوین تصمیم به عرضه ۴۵.۲ درصدی جوشکاب یزد و دو بلوک ۸ و ۶.۲ درصدی ﻟﻴﺰﻳﻨﮓ ایرانیان گرفته و ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاری اﻳﺮاﻧﻴﺎن هم واگذاری ۱۶.۷۵ درصدی موتوژن را اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عرضه بلوکی سهام شرکت های بورسی طی روزهای پایانی سال با اعلام واگذاری 4 بلوک از سه شرکت تشدید شده و در این میان بانک اقتصاد نوین مسئول سه عرضه از چهار عرضه اعلامی شده است.

به ان ترتیب ، ﺑﺎﻧﻚ اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻮﻳﻦ ابتدا 19 اسفند ﺑﻪ وﻛﺎﻟﺖ از دو ﺷﺮﻛﺖ ﮔﺴﺘﺮش ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاری اﻳﺮاﻧﻴﺎن و ﺗﺠﺎرت ﻛﺎﻻی ایرانیان، اقدام به عرضه دو بلوک 8.6 و 6.2 درصدی از سهام ﻟﻴﺰﻳﻨﮓ ایرانیان خواهد کرد.

قیمت پایه هر سهم دو بلوک 220 تومان تعیین شده که از سوی ﻛﺎرﮔﺰاری بانک اقتصاد ﻧﻮﻳﻦ به صورت یکجا و نقد روانه میز فروش خواهد شد.

این دو بلوک شامل 86 و 63 میلیون سهم ﻟﻴﺰﻳﻨﮓ ایرانیان هستند.

بعد از این دو عرضه ، بانک اقتصاد نوین 24 اسفند هم بلوک 45.2 درصدی جوشکاب یزد را ﺑﻪ وﻛﺎﻟﺖ از ﺷﺮﻛﺖ ﭘﻴﺎم به مزایده می گذارد . این بلوک هم شامل 6 میلیون 960 هزار سهم بوده که به قیمت پایه هر سهم 1500 تومان به صورت یک جا و نقد آماده فروش شده است.

در همان روز 24 اسفند نیز ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاری اﻳﺮاﻧﻴﺎن ﺑﻪ وﻛﺎﻟﺖ از ﺑﺎﻧﻚﺗﺠﺎرت 16.75 درصد از سهام شرکت موتوژن را عرضه خواهد کرد که مشتمل بر بیش از 113 میلیون و 975 سهم است که ﻳﻜﺠﺎ و نقد ، توسط کارگزاری بانک تجارت به قیمت پایه هر سهم 877 تومان به حراج گذاشته می شود.

 انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ