کد خبر: ۲۴۵۲
۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۸/۷

عرضه اولیه ۱۰ درصدلیزینگ امید در آذرماه / آخرین خبر از فروش ساختمان امید
مدیرسرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری امید به بورس پرس خبر داد:

عرضه اولیه ۱۰ درصدلیزینگ امید در آذرماه / آخرین خبر از فروش ساختمان امید

مدیرامور سرمایه گذاری های شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید از کارشناسی مجدد ساختمان واقع درخیابان مطهری و برنامه عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت لیزینگ امید در فرابورس طی ماه آینده خبر داد.

حمیدرضا بهزادی پور در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با آخرین وضعیت فروش ساختمان متعلق به شرکت ساختمانی امید و واقع درخیابان مطهری اظهار داشت: درحال حاضر هیئت کارشناسی درحال کارشناسی مجدد ساختمان است تا بعد از اتمام و تایید مدیران، مراحل بعدی فروش این ساختمان تجاری و اداری عظیم به دو شرکت چادرملو و گل گهر انجام شود.

وی ادامه داد: آخرین ازرشگذاری این ساختمان همان 340 میلیارد تومان بوده و قرار است قبل از سال مالی شرکت ساختمان امید یعنی 30 /9 به فروش برسد و در سال مالی منتهی به 30 دی سرمایه گذاری امید لحاظ شود.

به گفته این مقام مسئول ، آثار سود و زیان این رویداد بعداز نهایی شدن ، اطلاع رسانی خواهد شد.

بهزادی پور در برابر این سئوال بورس پرس که با توجه به درج نام لیزینگ امید در تیرماه سال جاری، عرضه اولیه این شرکت 30 میلیارد تومانی به کجا انجامیده؟ توضیح داد: به دلیل شرایط بازار و لزوم تهیه و ارایه بودجه حسابرسی این شرکت، مقرر شده زمان عرضه اولیه سهام آن طی ماه آینده باشد.

وی ادامه داد: بنابراین 10 درصد معادل 30 میلیون سهم لیزینگ امید در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

بهزدای پور در واکنش به دیگر پرسش مبنی بر اینکه آیا برنامه افزایش سرمایه ایی هم برای لیزینگ امید مدنظر است یا خیر؟ اظهار داشت: بله . برنامه افزایش سرمایه 70 میلیارد تومانی مطرح است اما بعد از عرضه اولیه سهام انجام خواهد شد.

به گزارش بورس پرس، شرکت لیزینگ امید در حوزه لیزینگ مسکن ،خودرو،ماشین آلات و .. فعال بوده و دارای مجوز فعالیت بانک مرکزی از 31 شهریور 92 به مدت سه سال است.

این شرکت با سال مالی منتهی به 30 آذر از11 تیر93 با سرمایه اسمی 30 میلیارد تومانی و نماد معاملاتی " ولامید" در بازار دوم فرابورس درج شده است. سود هر سهم " ولامید" برای سال مالی 92 هم 202 ریال بود.

در ترکیب سهامداری این شرکت که دارای 29 نیروی انسانی است، سرمایه گذاری امید با 69.5درصد،آتیه کارکنان بانک سپه با 23.17 و سرمایه گذاری سپه با 4.1 درصد مالکیت، حضور دارند. کارگزار مشاور پذیرش و عرضه کننده سهام هم کارگزاری بانک سپه است.

انتهای یپام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» احسان | ساعت ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۸/۷
0
0
پاسخ
در مورد عرضه اولیه سیدکو اطلاعی دارین؟ چون طبق آخرین گفته های مدیر عاملش قرار بود مهر یا آبان عرضه بشه و امروزم گزارش عملکرد شش ماهه شرکت روی کدال درج شده! آیا عرضه سیدکو هم نزدیکه؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ