کد خبر: ۲۶۲۳۷
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸

رئیس ایدرو تغییر کرد/ معاون سابق زنگنه جانشین شد و خیال مدیران سایپا راحت
با حکم وزیر صنعت:

رئیس ایدرو تغییر کرد/ معاون سابق زنگنه جانشین شد و خیال مدیران سایپا راحت

رئیس سازمان گسترش با حکم وزیر صنعت تغییر کرد و طی آن معاون سابق زنگنه جانشین نوروززاده شد تا خیال مدیران شرکت هایی چون سایپا راحت شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی حواشی صنعت خودرو بعد از اعلام کنار گذاشتن نوروز زاده ( رئیس سازمان گسترش) از ریاست هیات مدیره سایپا وارد دور تازه ایی شده بود که طی هفته های اخیر ، کش و قوس مدیریتی در سازمان گسترش به اوج رسیده بود. چرا که در برابر برنامه اکید نوروز زاده برای تغییر مدیرعامل سایپا، وزیر صنعت هم پیگیر تغییر وی از ریاست سازمان گسترش بود.

به این ترتیب بعد از چندین روز، مشخص شد قدرت وزیر صنعت بیشتر بوده و با حکم وی ، منصور معظمی معاون سابق وزیر نفت (زنگنه) جانشین نوروززاده در سازمان گسترش شد تا خیال شرکت هایی چون سایپا راحت شود.

نعمت زاده در احکام جداگانه ای، محسن صالحی نیا (معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت) و فرداد دلیری (معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع) را به عنوان اعضا جدید هیات عامل سازمان گسترش منصوب  و جانشین ابویی مهریزی و صابری کرد.

براساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه نوروززاده و معظمی صبح امروز در وزارت صنعت با حضور نعمت زاده برگزار شد.
 
نوروززاده خردادماه سال گذشته با حکم وزیر صنعت مدیرعامل ایدرو شده بود. منصور معظمی هم چند ماه پیش از معاونت برنامه ریزی وزارت نفت استعفا کرده و به عنوان مشاور زنگنه انتخاب شده بود. وی پیشتر هم سرپرست معاونت بین الملل وزارت نفت بوده است.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ