کد خبر: ۲۶۲۹۹
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹

واکنش به نظر حسابرس ذوب آهن/ برگزاری مجمع ۱۳۰درصدی/ علت تغییر و تحول
مدیرعامل شرکت به بورس پرس اعلام کرد:

واکنش به نظر حسابرس ذوب آهن/ برگزاری مجمع ۱۳۰درصدی/ علت تغییر و تحول

مدیرعامل ذوب آهن درباره گزارش حسابرس مبنی بر رد افزایش سرمایه ۶۳۳ درصدی ، واکنش نشان داد و اعلام کرد دوشنبه آینده مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ۱۳۰ درصدی برگزار خواهد شد.

احمد صادقی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در برابر این سئوال که با توجه به عدم قبول حسابرس در افزایش سرمایه 633 درصدی ذوب آهن و نگرانی سهامداران از آینده این شرکت در بازار سهام ( که کاهش 26 درصدی قیمت هر سهم این شرکت در روزجاری و بعد از بازگشایی نمایان شد) ، چه توضیحی دارد: هر چند حسابرس گزارش مربوطه را ارایه کرده اما مجمع فوق 24 اسفند برگزار و درباره افزایش سرمایه 130 درصدی تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره عدم صدور مجوز سازمان بورس برای افزایش سرمایه 130 درصدی تا به امروز هم توضیح داد: در این رابطه هماهنگی های لازم با سازمان بورس به عمل آمده و حتی نماینده ایی هم برای حضور در مجمع از سوی این سازمان معرفی شده است. بنابراین به رغم نظر حسابرس، مجمع در مورد افزایش سرمایه 130 درصدی تصمیم گیری خواهد کرد.

این مقام مسئول در واکنش به این سئوال که چرا حسابرس با افزایش 633 درصدی "ذوب" موافقت نکرده به بورس پرس گفت: این رویداد ناشی از اقدام غیر قانونی مسکن و شهرسازی استان اصفهان رخ داده که به رغم اینکه سند حدود 14 هزار هکتار به نام ذوب آهن بوده به تصرف مبادرت ورزیده است.

صادقی افزود: این نهاد در گذشته هم چنین اقدامی را در مورد زمین های دیگری کرده بود. بنابراین از مسکن و شهر سازی استان اصفهان به دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی شکایت شده و رای هم به نفع ذوب آهن صادر شده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف برنامه این است که در مجمع فوق العاده دوشنبه، سهامداران در مورد افزایش سرمایه 130 درصدی تصمیم گیری کنند و برای حدود 3.5 هزار میلیارد تومان دیگر در مجمع احتمالی خرداد ماه تصمیم گیری خواهند کرد. چرا که انتظار می رود مانع ناشی از اقدام غیر قانونی مسکن و شهر سازی استان اصفهان برداشته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
20
1
پاسخ
با تشکر از سایت بورس پرس که پیگیر این موضوع بود

بهترین سایت بورسی که رایگان داره این همه خدمات ارائه میکنه همین بورس پرس

برخی سایتهای پولی بورسی جز به بیراهه کشاندن سهامداران و اخاذی کاری نمیکنن

تشکر تشکر
» ناشناس | ساعت ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
33
2
پاسخ
من دقیقا بعد از مصاحبه آخر مدیرعامل ذوب همه مطلب را گرفتم. قضیه اینطوری بوده که کارشناس دادگستری بر اساس رای دادگاه که به نفع ذوب صادر شده افزایش سرمایه 633% را تایید کرده ولی حسابرس گفته تا سندش را نیاری نمیتونم تایید کنم برای همین تایید نشد. ایشالا حالا که دادگاه رای به نفع ذوب آهن اصفهان داده سند هایش تا خردادماه آماده میشود و افزایش سرمایه 633% یکجا انجام میشود
» جواد | ساعت ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
30
0
پاسخ
ان وقت ضرر سهامداران را مسکن و شهرسازی میده؟
» ناشناس | ساعت ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
18
0
پاسخ
380 درصد تجدید از محل ماشین آلات چی شد ؟

633 درصد تجدید ارزیابی از محل زمین چی شد ؟

سهامداران ذوب دارن سکته می کنن 100 تومن سهمشون ریخت مگه در سایت رسمی بورس ( کدال ) این تجدید ارزیابی های ذوب نیامده ؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ