کد خبر: ۲۶۵۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱/۹

اپل

اپل " آیفون اس ایی" را رونمایی کرد/ فروش در ۱۱۰ کشور تا دو ماه آینده

شرکت اپل نوع جدید گوشی های تلفن همراه معروف به "آیفون اس ایی" که نسبت به مدل قبلی دارای صفحه ای کوچکتر و ارزانتر بوده رونمایی کرد و قرار است تا دو ماه دیگر در ۱۱۰کشور توزیع و به فروش برساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یورو نیوز، شرکت اپل دیروز دوشنبه از نوع جدید گوشی های تلفن همراه خود رونمایی کرد که آیفون «اس ایی» نام دارد و نسبت به مدل قبلی دارای صفحه ای کوچکتر و ارزانتر بوده و قرار است تا پایان ماه مه ( اواسط خرداد) در ۱۱۰ کشور در دسترس باشد.

اپل امیدوار است آیفون جدید بدلیل ارزانتر بودن بتواند فروش تلفن های همراه این شرکت را افزایش داده و سبب رشد سهم اپل در بازارهای درحال رشد هند، آفریقا و خاورمیانه شود.

والتر موسبرگ، یک خبرنگار حوزه فناوری می گوید:کسانی بودند که صبر کرده بودند، کسانی که گوشی های ۴ اینچی خود را دو سال یا سه سال نگه داشته بودند، چون فقط یک گوشی ۴ اینچی می خواستند. بالاخره یک گوشی ۴ اینچی ساختند. اپل تمام توانایی ها و قابلیت های گوشی های کنونی را در آن استفاده کرده، گوشی بزرگتر را به گوشی کوچکتر تبدیل کرده و از قیمت آن کاسته است.

شرکت اپل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۶ سامانه پرداخت اپل (Apple Pay) را با مرورگر سافاری ادغام کند. این اقدام به کاربران اجازه می دهد که با «اپل پِی» از روی وب سایتهای تلفن همراه خرید انجام دهند.

سامانه پرداخت الکترونیک تلفن های همراه برای کسانی که از آیفون و آیپدهایی مجهز به فن آوری تشخیص اثرانگشت استفاده می کنند، قابل دسترس است.

شرکت اپل همچنین به شرکای بالقوه خود اطلاع داده که ادغام سیستم پرداخت اپل با مرورگر سافاری، پیش از آغاز فصل خرید تعطیلات سال جاری آماده خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ